Wesołych Świąt! #StayAtHome

23:41:00

Jak planujecie spędzić tegoroczne święta wielkanocne? 
Mam nadzieję, że będziecie grzeczni i zostaniecie w domu. Jeśli o mnie chodzi to siedzę w domku od 12 marca, wyszłam tylko raz załatwić sprawy w urzędzie. Swoją drogą to był śmieszny proces. Na parapecie czekało na mnie pudełko z papierami do podpisu, a po drugiej stronie okna miła pani. Czy wy też nienawidzicie gumowych rękawiczek? Moje na dodatek są na mnie za duże. Ostatnio przychodzi do mnie dużo paczek, więc za każdym razem muszę wychodzić do kuriera w rękawiczkach. Strasznie irytujące. 
Czy cała ta kwarantanna pozytywnie wpłynęła na wasze relacje z innymi ludźmi? A może negatywnie? Warto w takich czasach mieć kogoś, kto nigdy nie ma was dość i wręcz uwielbia z wami rozmawiać. (pozdrawiam i podziwiam za wytrwałość ♥)
Tak więc mam nadzieję, że wasze przyjaźnie czy też związki nie ucierpiały  przez to wszystko. Życzę wam spokojnych i bezpiecznych świąt w gronie najbliższej rodziny, dużo uśmiechu i smacznego jajka. A najważniejsze - dużo zdrowia, bo z nim różnie bywa. Sama będę musiała znowu pójść na badania jak to wszystko się skończy. 


Ostatnio spodobały mi się mopsy. Tak więc oto mops, kurczak i żonkile, bo kto mi zabroni.
Amy

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Co prawda już po świętach, ale spędzałam je w domku z rodziną. Lenistwo, jedzonko i słonko na balkonie to jest to:) Dzisiaj co prawda pada i grzmi ale kocham wiosenne burze, więc też nie narzekam:)
    Śliczny rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wczoraj była burza. :D Cieszę się, że miałaś udane święta. :)
      Dziękuję!

      Usuń

Każdy komentarz jest na wagę złota. Staram się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. :)