Leśna dziewczyna

20:28:00

Hej wszystkim! 
Ostatnio dużo się u mnie działo, ale teraz już mam wszystko ogarnięte, więc wracam po około miesięcznej przerwie. Świadectwo z biało-czerwonym paskiem jest, więc mam święty spokój. W tym roku zależało mi na jak najwyższej średniej, bo zmieniam szkołę, więc trochę roboty z tym było, ale jakoś mi się udało to poukładać. Mam nadzieję, że ktoś tu zaglądał podczas mojej nieobecności. :)

Mam kilka prac, które czekają na swoją kolej, by zawitać na blogu, więc na początku nie byłam pewna, którą wybrać jako pierwszą. Uznałam, że zrobię to chronologicznie.

Kilka miesięcy temu znalazłam stary szkic (październik poprzedniego roku), więc postanowiłam wypełnić go kolorem. Szczerze to nie mam pojęcia skąd wziął się pomysł na tę pracę, a szkoda. Chętnie bym się podzieliła z wami jej historią! 

Do wykonania rysunku użyłam markerów firmy Copic i Winsor&Newton, kredek mondeluz i polycolor koh-i-noor oraz białego żelopisu. Trochę się namęczyłam z tymi listkami, ale uważam, że było warto. :)
Mam nadzieję, że miło spędzacie wakacje i nie mijają wam tak szybko jak mi!
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Co tutaj więcej mówić - śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ten szkic, cieszę się, że postanowiłaś go pokolorować, bo wygląda rewelacyjnie:) Gratuluje świadectwa! Mi mijają jak zwykle, nie mam wakacji (praca),a urlop chyba dopiero w sierpniu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnia 5,0 jest, szansa na stypendium była, ale pod warunkiem iż zostałabym w starej szkole, więc podziękowałam. No to co, byle do sierpnia! :) Udanego urlopu życzę. ♥

      Usuń
  3. Ładniusio wyszło! Zwłaszcza podoba mi się ta mysza ;) Ja również pamiętam ten szkic z wpisu z szkicami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhhh cudownie że wróciłaś!! Rysunek jak zwykle przecudownyyyy! Superowych wakacji życzę ! -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieplej na serduszku. :)

      Usuń
  5. Woow! Pięknie rysujesz <3 aż mnie zmotywowałaś do trenowania :)
    https://wszystkimi-kolorami-kredek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥