Xayah, buntowniczka

18:33:00

Hej wszystkim! 
Jakiś czas temu na instagramie i facebooku  (tam prace zawsze pojawiają się szybciej - zaraz po ich skończeniu, bądź w trakcie) mogliście zobaczyć mój kolejny rysunek. Tym razem przedstawia Xayah, jedną z postaci w grze League of Legends od Riot Games.

,,Każdy, kto ściga Xayah w linii prostej, naraża się na zmasowane działanie Wezwania Ostrzy''

    Niebezpieczna i dokładna, Xayah to vastajańska rewolucjonistka, która toczy prywatną wojnę, aby ocalić swój lud. Wykorzystuje swoją szybkość, przebiegłość i ostre jak brzytwa ostrza, aby pozbyć się każdego, kto stanie jej na drodze. Xayah walczy u boku swego partnera i kochanka, Rakana, aby ochronić ich zanikające plemię i przywrócić swojej rasie dawną chwałę. 



Rysunek powstał na podstawie jednej z grafik zaprezentowanej na stronie League of Legends. Praca różni się minimalnie kolorystycznie od oryginału, bo zwyczajnie tak mi się bardziej podobało. Do szkicu użyłam ołówka 3B z firmy koh-i-noor oraz cyrkla (kto by pomyślał, że przyda mi się do czegoś innego niż geometrii na matmie). Podczas kolorowania jako bazy użyłam markerów Copic oraz Promarker. Do cieni lub ewentualnego ''podkręcenia'' koloru sięgnęłam po kredki mondeluz i polycolor koh-i-noor. Białe elemnenty i refleksy świetlne powstały dzięki białemu żelopisowi Sakura Gelly Roll. Do tła użyłam złotego żelopisu, który dawno temu zgubił się w czeluściach mojej szuflady, a niedawno odkryty powrócił do świata żywych.
>źródło opisu Xayah<
Grafika powyżej została wykonana w całości przeze mnie. 
Ma ktoś i poleca jakąś złotą farbę/marker? :)
~Amy

Zainteresują Cię:

8 komentarze

  1. Wow. świetnie operujesz tabletem graficznym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uważam, że średnio mi to wychodzi. :D

      Usuń
  2. Boskie *.* To o szufladach takie prawdziwe xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś słyszałam o tej postaci jak chłopak oglądał prezentację :P Fajnie Ci wyszła :) A kicia przeeeekochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałam by była urocza i chyba mi się udało! :D

      Usuń
  4. Piękna ta buntowniczka i kotek, a cytat taki życiowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że grafika się podoba. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥