Hoshi, gwiezdna księżniczka

17:25:00

Hej wszystkim! 
Co się stanie gdy połączę to co lubię, czyli niebieskie włosy i galaxy? Ah, coś takiego...

,,In presence of the Moon nobody sees stars.'' ~ Amit Kalantri

Ułożona, pełna wdzięku i spokojna, Hoshi to gwiezdna księżniczka, której blask przyćmił księżyc przez co wszyscy zapomnieli o jej istnieniu. Po kilkunastu latach życia w cieniu ktoś na nowo odkrył jej historię i nic już nie będzie takie samo. Hoshi musi porzucić swoje dawne przyzwyczajenia i znaleźć w sobie wystarczająco dużo siły, by pokonać nadchodzące trudności i wrogów, z którymi będzie musiała się zmierzyć. Wokół niej zebrały się burzowe chmury zwiastujące wojnę...


Szkic i line art powstał przy użyciu ołówka 2B z firmy koh-i-noor, oraz cienkopisu copic sepia 03. Do wypełniania pracy kolorem posłużyły markery firmy copic, promarker od Winsor&Newton, kredki mondeluz i polycolor (koh-i-noor). Tło zrobiłam farbami akrylowymi, a refleksy świetlne i gwiazdy białym żelopisem Sakura Gelly Roll. Btw, czy tylko ja mam problem z moim Aqua Brush i nie potrafię go otwierać? Po długich kilkunastu minutach męki, skaleczeniu się nożem, nadzianiu się na nożyczki i innych przykrościach w końcu udało mi się do niego dobrać i wypełnić zbiorniczek wodą. Tym razem go nie zakręcałam, niech leży dziad otwarty. Nigdy więcej...

gif creator at gickr.com

Powyżej proces tworzenia rysunku. Wiecie, taka opcja dla leniwych, którym nie chce się nagrywać i montować filmiku, ale ciii. Ja nic nie mówiłam. ;)

Historia i postać są mojego autorstwa. 
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Prześliczny rysunek ♥ Mój Aqua Brush otwiera się bez problemu...

    OdpowiedzUsuń
  2. WOWWWOW! Przepiękny rysunek ! Biały żelopis dodaje mu takiego czegoś! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały żelopis potrafi zdziałać cuda. :)

      Usuń
  3. Jaka śliczna ta księżniczka ach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne ^^ A historia bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, Hoshi wygląda bardzo uroczo :) W dodatku praca w moim ulubionym kolorze ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uwielbiam niebieski. :D

      Usuń
  6. Bardzo ładny rysunek. Podobają mi się gify, pokazujące etapy powstawania prac. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥