Q&A ~ 15 Questions & Answers

19:39:00

Hej wszystkim!
Dobra, proszę mnie nie bić. Wiem, że dawno nie było posta, ale przechodzę ostatnio przez trochę ciężki okres w swoim życiu, więc mam nadzieję, że mi wybaczycie. Już od dłuższego czasu planowałam jakieś krótkie Q&A, ale jakoś do tej pory nie zrealizowałam takiego wpisu. Zebrałam kilkanaście pytań z ostatnich paru miesięcy i postanowiłam na nie odpowiedzieć.

1. Jaki masz biały cienkopis?
Sakura Gelly Roll White.

2. Jak długo rysujesz?
Rysuję od kiedy pamiętam. Będąc małym dzieckiem już łapałam za kredki i coś tam sobie bazgroliłam. Jeśli chodzi o takie poważniejsze rysowanie - myślę, że był to 2014 rok. Największy progress zrobiłam w 2016-2017 roku.

3. Co/kto zmotywował cię do rysowania?
Hmmm, dosyć ciężkie pytanie. Ogólnie mówiąc nikt mnie do tego nie motywował, jakoś nie potrzebowałam motywacji. Czasami miałam i nadal mam załamki kiedy kompletnie nie chce mi się rysować i mam ochotę to rzucić. Wtedy na pomoc przybywają przyjaciele, którym jestem wdzięczna. :)

4. Którą ze swoich prac uważasz za najbardziej udaną? 
Cóż, nie mam takiego rysunku. W każdym coś mi nie pasuje i żaden nie uważam za najlepszy.

5. Co najchętniej rysujesz?
Postacie wyrwane prosto z fantasy, fanarty, czasami zwierzęta. Nie lubię rysować zbytnio portretów realistycznych, jestem zbyt leniwa.

6. Jakie są twoje ulubione przybory?
Zdecydowanie markery i biały żelopis. Najbardziej lubię copici. 

7. Ile w sumie dałaś za copici?
Plus/minus 500zł.

8. Masz jakieś przybory, których nie cierpisz używać?
Kiedyś powiedziałabym, że farby. Powoli się do nich przyzwyczajam, więc nie uważam je już za takie ''upierdliwe''.

9. Jak nazywa się twój tablet graficzny?
Niestety chyba wycofali go ze sprzedaży. Jest to Wacom Intuos Pen&Touch S. Teraz zrobili tak jakby jego cztery różne wersje. Nie mam pojęcia czym się różni od jego następców pomijając wygląd. Mój prezentuje się tak:

10. W co najbardziej lubisz grać?
W  to co mi wpadnie w łapki. Od Wiedźmina 3 po moby, MMO RPG, karcianki i inne. Nawet w simsy gram! :D

11. Jaka jest twoja ulubiona postać w Heroes of the Storm?
Zdecydowanie Sylwana, mój main. ♥

12. Perfum o jakim zapachu używasz?
Różne, jeśli chodzi o firmę to przeważnie Dolce&Gabbana. Trochę rozśmieszyło mnie to pytanie.

13. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Veronica Roth ,,Naznaczeni śmiercią''.

14. Kredki polycolor czy mondeluz? 
Zdecydowanie polycolor - ładniej się blendują i przyjemniej się nimi posługuje.

15. Twoja ulubiona piosenka?
Temat rzeka, nie mam ulubionej. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho i nigdy nie wybiorę tej jedynej. Przeważnie jest to dubstep, czasami rock/metal i rap.

Dzieje się ostatnio coś ciekawego w blogosferze co mogło mnie ominąć? :)
Jeśli macie więcej pytań możecie zadawać je w komentarzach pod tym postem.
~Amy

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Świetne odpowiedzi :)
    Skoro na same copici wydałaś 500 zł, jestem ciekawa ile na wszystkie twoje przybory

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Q&A, miło Cię poznać, wydajesz się być naprawdę fajną i niewredną osobą :) Będę wpadał regularnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi ^^
    Zazdroszczę Copic'ów (Chociaż pewnie bym ich nie ogarniała xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet jeśli na początku by ci nie szło to po pewnym czasie byś załapała. ^^

      Usuń
  4. Mam następce twojego tabletu xd
    Jest teraz Intous draw, paint, sketch, i coś tam jeszcze w sumie. Ja mam Draw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem, że jest draw, paint, sketch i photo chyba. xD Moja przyjaciółka też ma wersję draw i z tego co się orientuję to oprócz wyglądu, nazwy i chyba braku ''gumki'' na drugiej stronie piórka niczym się nie różni od mojego.

      Usuń
  5. Haha, moje pytanie o cienkopis, dzięki :D Pytałam, bo u Ciebie w pracach jakoś fajnie, tak płynnie i lekko wyglądają te białe efekty. A mam ten sam a się z nim czasem strasznie męczę xD Może na jakiś felerny trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, tak, twoje pytanie. ^^ Wiesz, myślę, że wszystkie te tak mają. Ja też się z nim trochę męczę, więc myślę nad zakupem jakiegoś innego. :/

      Usuń
    2. To dobrze wiedzieć, że nie ja jedyna tak mam :D Jak trafisz na jakiegoś lepszego, to koniecznie daj znać :)

      Usuń
  6. Też lubię fantasy i fanarty ulubionych postaci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥