Dziewczyna kwiatów i cierni + Q&A

14:45:00

Hej wszystkim! :)
Dawno mnie tu nie było, ekhm ekhm miesiąc ekhm ekhm. Znowu dopadł mnie art block, nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje. W każdym razie - nareszcie udało mi się coś narysować! 
Do wykonania rysunku użyłam copiców, promarkerów, białego żelopisu i cienkopisów pigma micron/copic. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda i jestem naprawdę wdzięczna za aż 50 czytelników na blogu! Może kiedyś dobijemy do 100? :D 
Chciałabym zrobić Q&A, więc jeśli macie jakieś pytania - śmiało zadawajcie je w komentarzach. :)
~Amy

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Pracę już widziałam na instagramie, śliczna jest <3 Strasznie podobają mi się jej włosy, ciekawa kolorystyka :) Jaki masz biały cienkopis?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj, NIE warto się zmuszać do rysowania (czy czegokolwiek).
    A na DOBRĄ sztukę to nawet i miesiąc warto czekać ;3
    Końcówki włosów są świetne, ale najbardziej jestem pod wrażeniem GRZYBÓW - ich kolory są zachwycające i hipnotyzujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ^^ Myślałam, że nikt grzybów nie zauważy. :D

      Usuń
    2. "Nikt" może nie
      Ale osoba która jest serio zainteresowana rysunkiem i go PODZIWIA to doszuka sie czegoś takiego

      Usuń
  3. Czasami trzeba mieć małą blokadę, aby potem powrócić z zdwojoną siłą:)
    Piękny rysunek, bardzo podoba mi się kolorystyka i ta biała obwódka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczy rysunek! Te kolorki ❤ Naprawdę warto było czekać ;)
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię te kolory. :)

      Usuń
  5. Twoje prace są śliczne a ich kolorystyka po prostu boska *-*
    Jak długo rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny rysunek ♥♥♥
    To może zadam kilka pytań do Q&A:
    1. Co/kto zmotywował cię do rysowania?
    2. Którą ze swoich prac uważasz za najbardziej udaną?
    3. Co najchętniej rysujesz?
    4. Jakie są twoje ulubione przybory?
    5. Masz jakieś przybory, których nie cierpisz używać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny rysunek. Dynamicznie połączyłaś kolory na obrazku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie to piękne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, trafiłam tu przypadkiem, ale zostaję na dłużej :D Jesteś genialna! masz talent! Przy okazji zapraszam na również rysowniczego mojego bloga Wiktoriaz1-art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥