Witch by Lazurkowa Sztuka

16:03:00

Hej wszystkim!
Wracam po dość długiej przerwie spowodowanej kompletnym life blockiem. Dzisiaj wyjątkowo przedstawię wam nie mój rysunek lecz Lazure (dobrze to napisałam?). Postanowiłyśmy, że obie narysujemy wiedźmy/czarodziejki. Uważam, że praca jest bardzo ładna, najbardziej podoba mi się spódnica, oraz sposób w jaki układają się włosy. Zachęcam do odwiedzenia jej bloga, naprawdę warto!

Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda moja praca >klik<
Dziękuję za wymianę postów i mam nadzieję, że w przyszłości również zrobimy coś wspólnego. :)
~Amy

Zainteresują Cię:

6 komentarze

  1. Dzięki wielkie <3 Oj na pewno jeszcze razem coś zrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca! uwielbiam jej styl rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna czarownica! Obie zrobiłyście piękne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wymiana postów, Lazurowa sztuka rysuje naprawdę przepięknie :) Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥