Lunara, Draw This Again!

12:46:00

Hej wszystkim! :)
Przeglądając stare rysunki znalazłam pracę przedstawiającą Lunarę - postać z gry Heroes of the Storm. Zapragnęłam narysować ją jeszcze raz, a przy okazji zrobić Draw This Again Challenge.

Do wykonania rysunku użyłam zielonej i żółtej farby akrylowej, promarkerów oraz copiców. Chyba najbardziej podobają mi się oczy.

Sami oceńcie: progress czy regress?
Co chcielibyście zobaczyć na blogu? Macie jakieś własne pomysły na posty, które mogłabym zrealizować? :)
~Amy

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Świetna praca, oczy na prawdę niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zmienił Ci się styl, ale moim zdaniem na plus :D i fajnie, że dorobiłaś trochę ciała, tamtej pracy tego brakuje bo jest tak urwana. Wielki postęp poczyniłaś i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedyś byłam zachwycona tamtą pracą, teraz wstyd pokazywać. xD Haaai (tak)! Mam zamiar dalej się rozwijać. \(>u<)/

      Usuń
    2. Żaden wstyd, też jest fajna, tylko inna :D
      PS. Zerknij do mnie do ostatniego posta, otagowałam Cię do pewnego tagu, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

      Usuń
  3. Super obrazek widać ten progres po prostu pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W wyjątkowy sposób na nowo zinterpretowałaś. Chociaż moim zdaniem ta pierwsza "before" ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie przypadkiem znalazłem ten blog dzieki "Lazurkowej Sztuce", i już jestem bardzo zadowolony z tego przypadku.
    Niestety nie potrafię rysować (chyba że kresko ludziki) ale MALOWAĆ (modele do sklejania itp.) więc podziwiam ludzi którzy maja tyle umiejętności aby tworzyć coś tak wspaniałego jak ty.
    Pytanie: Czy rysowałaś kiedyś maszyny/pojazdy/roboty? Oraz czy istnieje możliwość zamówienie (oczywiście za pieniądze) jakiegoś szkicu/rysunku?

    Właśnie pozyskałaś fana i obserwatora ;3

    Krzysztof (Ranalcus)
    http://fejwsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za miłe słowa. ♥ Kiedyś narysowałam tak na poważnie dwa samochody, wiec doświadczenie w ich rysowaniu mam nijakie. Może niedługo spróbuję jeszcze raz coś takiego stworzyć.
      Szczerze to nie myślałam o tym. Nie mam pojęcia ile mogłabym wziąć za taki rysunek.
      Dziękuję za dołączenie do grona czytelników. Fan? No nie wiem, jestem zwykłą nastolatką, która czasami coś tam narysuje. :D

      Usuń
    2. Witam i dziękuje za odpowiedz.

      Jeśli tak rysuje "zwykła nastolatka" to prace "jako tako zaczynających rysowników" są chyba wystawiane w Luwrze?
      Jedyny mój kumpel który rysuje to JJxenon ale on i tak jest zawalony robotą to nie chce mu zabierać czasu który ma dla klientów.
      Szczerze to ciesze się że tutaj się "zgubiłem" (po klikaniu raz po raz przez 3 osoby/blogi) bo prawdziwe szczęście najczęściej jest dziełem przypadku ;3
      A nic bardziej nie raduje oka i duszy niż SZTUKA, a tutaj jest jej dla mnie pod dostatkiem.

      P.S. Myślałaś zrobić jakiś prosty hmm.. poradnik?

      Usuń
    3. Jeju, dziękuję bardzo. :D Tak, planuję zrobić jakiś poradnik tylko jeszcze nie wiem o czym dokładnie.

      Usuń
    4. Pisze co Czuje
      Mówię co Myśle

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥