Haul artystyczny#2

12:31:00

Hej wszystkim! :)
Tak jak ostatnio wspominałam, w końcu wracam! Mam nadzieję, że choć część z was tu jeszcze zagląda i całkowicie o mnie nie zapomniała. Mam zamiar przywrócić posty z kolorowankami, dorzucić recenzje i DIY, oraz może jeszcze kilka rzeczy. Tak więc jestem, żyję, mam się dobrze i planuję na nowo rozkręcić tę stronę! Mam nadzieję, że zrobimy to wspólnie. 

Przechodząc do tematu posta - w grudniu kupiłam parę nowych przyborów do rysowania. Rzeczy zamówiłam na szal-art.pl oraz copic.pl. Ogólnie jestem zadowolona z zamówienia.

1. Markery COPIC Ciao 
Łącznie mam ich 28. Kupiłam jeden gotowy zestaw BASIC, 12 kolorów + pudełko, oraz zestaw skin tones 5 + 1.




2. Cienkopisy 
Multiliner COPIC Sepia 0.3 i Sakura pigma micron 01


3. Watercolor pencils
Naprawdę bardzo się zdziwiłam, gdy zamiast farb dostałam kredki. Przypuszczam, że przez to całe świąteczne zamieszanie musieli się pomylić przy pakowaniu. Gdyby pomyśleć to wszystko się zgadza oprócz tego, że to nie są farby. Cóż, chyba los nie chce bym spróbowała coś pokombinować z farbami, gdyż za każdym razem coś jest nie tak i w dalszym ciągu ich jeszcze nie mam. Kredki zatrzymałam, gdyż nie chciało mi się bawić w reklamację. Do tego po co mam marudzić jeśli otrzymałam coś droższego od rzeczy, którą zamawiałam? :D


4. Koi Water Brush Sakura
Skoro zamawiałam farby to przy okazji wzięłam sobie jakiś pędzel. Logiczne, prawda? Tylko szkoda, że tych farb nie mam...


Gdyby ktoś chciał, mogę wypisać wszystkie oznaczenia kolorów markerów jakie kupiłam. Jeśli macie jakieś pytania - chętnie na nie odpowiem. :)
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Ile w sumie dałaś za te copici? Bo jak tak na nie patrzę to aż się zastanawiam :D Też muszę zakupić microny, kończą mi się, a zużywam je ekspresowo :( Ja to bym jednak bym reklamowała, z resztą chętnie bym zobaczyła u Ciebie akwarele :D Super houl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś plus/minus 500 zł. Akwarele muszę kupić i to niedługo zrobię, bo nawet mam rysunek, który tylko czeka aż je kupię. :D Dzięki. ♥

      Usuń
    2. o rany, chyba będę się musiała pierw wybrać do roboty xD

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać aż wykonasz coś tymi przyborami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory narysowałam dwie prace nimi, obydwie są na moim instagramie. :)

      Usuń
  3. Copiki wywołały u mnie chęć zamawiania:D Ale nie, nie mogę, muszę się opanować;)
    Ja bym te kredki reklamowała, a nóż ci doślą farby a kredki zostawią:)
    Chętnie bym poczytała więcej na temat markerów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, sporo dałaś za copiki, zazdro ;). super houl, myślę że w twoich rękach te przybory się nie zmarnują :) czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę... :D Dziękuję bardzo, cieszę się. ♥

      Usuń
  5. wow, majatek chyba na ten zestaw wydalas. piekny! a kredki moim zdaniem ladnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥