Dziewczyna na księżycu oraz Li-Ming

19:47:00

Hej wszystkim! :)
Jakiś czas temu była pełnia, która zainspirowała mnie do narysowania czegoś z księżycem, niekoniecznie okrągłym. Gdy narysowałam szkic uznałam, że czegoś mi tu brakuje.

Dlatego postanowiłam zrobić jakieś tło, co jest u mnie rzadkością. Nie miałam zbytnio pomysłu jak je wykonać. Na początku chciałam farbami, ale zapomniałam, że przecież ich nie mam. Potem próbowałam kombinować coś z markerami, plastikiem i spirytusem, ale średnio podobał mi się efekt. Kredkom stanowczo powiedziałam nie, bo raczej nie umiałabym uzyskać nimi tego co chciałam. Załamałam się nie wiedząc co zrobić. W rozpaczy przetrząsnęłam całe mieszkanie w poszukiwaniu nieokreślonej rzeczy, która mogłaby okazać się użyteczna i... Znalazłam! Odkopałam swoje stare akryle, które w połączeniu ze sporą ilością wody okazały się idealnym zastępstwem akwareli. Zrobiłam tło i zabrałam się za kolorowanie postaci oraz księżyca. Btw, gwiazdy miały być na początku żółte, ale uznałam, że to zły pomysł. Chciałam utrzymać wszystko w niebiesko-srebrnej kolorystyce.  Tak więc: tło zrobiłam farbami akrylowymi, księżyc kredkami mondeluz z koh-i-noor, a postać copicami. 

Zdaje mi się, czy mój styl się trochę zmienił? Li-Ming i ta praca różnią się od moich poprzednich rysunków. Może mam zwidy? Li-Ming:
Sami oceńcie. :)
~Amy

Zainteresują Cię:

10 komentarze

  1. Śliczne te prace a te kolory takie żywe i piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, dobrze że zostawiłaś gwiazdki srebrne, lubie połączenie niebieskiwgo i srebrnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też je uwielbiam. :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne ♥ Śliczne są te żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek *.*. Rzeczywiście, styl jest trochę inny, ale ten nowy bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie- kimiart-bloguje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3
    Zapraszam do mnie: http://wojasdrawing.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥