Szkice

16:00:00

Hej wszystkim! 
Ostatnio kompletnie nie mam czasu na rysowanie. Jak już znajdę wolną chwilę to gram na komputerze lub czytam książki. Nauczyciele zasypują mnie sprawdzianami i górą innych zajęć związanych ze szkołą, a ja jestem tak zbulwersowana, że lepiej schodzić mi z drogi. Każdy chociaż raz miał ochotę roztrzaskać wszystko na drobny mak, więc pewnie znacie to uczucie. W każdym razie ja mam tak cały czas. Dzisiaj były warsztaty o dopalaczach (dlaczego zawsze muszę trafić do grupy, która nic nie robi, a wszystko spada na mnie?), więc trochę lekcji mnie ominęło. Ogólnie cały dzień był beznadziejny. Podczas zajęć dostawałam jakiegoś ''zastrzyku energii'' i jak nigdy byłam bardzo aktywna. Na przerwach chodziłam jak zombie, a gdy dopadłam wolną ławkę i kawałek ściany - prawie zasypiałam. Nie wspominając już o lekcji muzyki, gdy nauczyciel włączył nam muzykę klasyczną i powiedział, że można położyć głowę na ławce. Chyba nie muszę tłumaczyć jak to się skończyło... Schodząc z tematu ,,mam wszystkiego dość'' przejdźmy do szkiców. Tylko na nie znajduję chwilę wolnego czasu, a o skończonych rysunkach nawet nie ma mowy. 
1. Dziewczyna z kotami
Teoretycznie miała to być Sakura. W każdym razie twarz mi się nie podoba, więc ją potem poprawię. Przypomina mi ziemniaka... Sama nie wiem z jakiego powodu.
2. Wilk
Jest jakiś artysta bądź artystka, która rysuje zwierzęta w tym stylu. Bardzo spodobały mi się jego/jej prace, więc też chciałam coś takiego zrobić. Wilka mam zamiar pokolorować kredkami, a ten dymek (?) zrobić farbami. Cały czas mówię, że muszę kupić pędzle, ale jakoś nie mogę się do tego zebrać...
3. Dziecko lasu
Nie mam pojęcia czy jest to mój autorski pomysł. Znalazłam stary i pognieciony szkic w swoim zeszycie od polskiego. Postanowiłam narysować to jeszcze raz.
4. Sakura
Na początku była w mundurku szkolnym, ale coś mi nie pasowało, więc spytałam znajomego o radę. Razem uznaliśmy, że nogi dziwnie wyglądają. Postanowiłam, że zakryję je długą spódnicą i po sprawie. Jest o wiele lepiej! 
5. Dziewczyna w bańce
Wiem, że może nie wygląda, ale jest to szklana bańka, w której siedzi dziewczynka pośród roślinności. To nie jest bańka świąteczna. Tak, ktoś tak myślał... 


Mam nadzieję, że kiedyś skończę te wszystkie szkice. Może dopiero w ten weekend, bo przedtem nie będę miała czasu. 
Jak wam minęło te kilka dni wolnego? Obchodziliście halloween?
~Amy

Zainteresują Cię:

7 komentarze

  1. Są niezwykłe. Podziwiam pomysłowość i talent. Po prostu WOW

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne szkice, super gdybyś je kiedyś dokończyła, bo pomysły bardzo ciekawe:)
    w halloween miałam małą imprezkę dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i pomysłowe szkice :D Ten pierwszy rządzi, super pomysł z tymi kotkami :) Twarz ogólnie jest spoko, tylko taka trochę bez życia, myślę, że fajnie by było jakby spoglądała na kota na kolanach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje szkice są niesamowite *.* Wszystkie bardzo mi się podobają ^^ Masz naprawdę talent :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, masz wielki talent :)
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - będę ci naprawdę wdzięczna jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥