Sombra Overwatch

16:31:00

Hej wszystkim! 
Przepraszam, że dawno nic nie pisałam, ale wiecie jak to jest. Cały czas coś mam na głowie i nie mogę tego wszystkiego jakoś sobie poukładać. Dni mijają, a człowiek nawet nie wie kiedy ten czas zleciał. W każdym razie, udało mi się (nareszcie!) skończyć rysunek. Jest to Sombra, nowa postać w Overwatch, która ostatnio została dodana do gry. Muszę przyznać, że miałam z tą pracą trochę problemów, a szczególnie ze szkicem. Zabierałam się za niego kilka razy, a większość wylądowała w koszu. Na początku zabrałam się za ogólny szkic, by ustalić jak ja w ogóle chcę to narysować. 
Wtedy zaczęła się zabawa. Naszkicowałam jej twarz i... Załamałam się. Uznałam, że lepiej zacząć od początku. 
                               
Po kilku próbach powstał szkic ostateczny.


Skończona praca:

Nie wiem ile mi to wszystko zajęło czasu, pewnie sporo. Muszę przyznać, że nawet jestem zadowolona z tego rysunku. Do jego stworzenia jak zwykle użyłam promarkerów i kredek z koh-i-noor. Postaram się wrzucać więcej postów i częściej komentować wpisy na waszych blogach. :) 
~Amy

Zainteresują Cię:

6 komentarze

  1. Wow, sl7czny rysunek, bqrdzo mi się podoba. Tez nie mam ostatnio czasu na wrzucanie postów, staram się przynajmniej komentowac, co tez nie zawsze wychodzi :/. A tak w ogóle to masz takivfajny, wyrazisty styl rysowania, dla mnie jest on super.
    zapraszam do mnie: dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna postać, ma piękne kolory (kocham fioletowy:)) i bardzo podoba mi się jej błysk w oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie pokazalas etapy powstawania pracy. Efekt koncowy jest swietny

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna praca :-) Świetne kolory. Wiadomo, że często trzeba się namęczyć i poświęcić sporo czasu, żeby wyszło tak jak to sobie wyobrażamy. Najważniejsze to się nie poddawać i próbować do uzyskania wymarzonego efektu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥