Haul: Empik

22:54:00


Hej wszystkim!
Ostatnio byłam w empiku, więc nie mogłam wyjść z niego z pustymi rękoma. Jak tylko widzę szyld ''empik'' jakaś niewidzialna moc prowadzi mnie w jego stronę. Wchodzę, biorę głęboki wdech i nie mogę się napatrzeć na te wszystkie książki. Mogę tam spędzić wieczność, dosłownie. Gdyby nie moja przyjaciółka nie wyszłabym z działu fantasy. Wyobraźcie sobie jej minę, gdy poprosiłam ją, by potrzymała mi przez chwilę książki, które wybrałam, po czym skończyła z czterema. Na dodatek widziała, że mam ochotę dorzucić jeszcze kilka. Gdybym mogła to bym kupiła wszystkie w sklepie! No cóż, pieniądze nie rosną na drzewach, więc nie mogłam sobie pozwolić na więcej. Nie przeczytałam jeszcze ani jednej z nich, bo mam stos książek z biblioteki. Niedługo powinnam go skończyć, a wtedy zabiorę się za moje najnowsze zdobycze. Skoro jeszcze ich nie przeczytałam, nie mogę wyrazić o nich opinii, dlatego przedstawię wam opisy, które są zawarte z tyłu.

1. Rick Riordan ,,Apollo i boskie próby'', tom I  ,,Ukryta wyrocznia''.
Dużo dobrego słyszałam o tej książce, dlatego od razu zwróciła moją uwagę. Wiem, że przeważnie dostawała wysokie noty od ludzi, którzy napisali o niej recenzję. Poza tym wydaje mi się, że będzie ciekawa, więc dlaczego nie spróbować? Mam nadzieję, że miło spędzę czas czytając ją.



,,Apollo rozgniewał swojego ojca Zeusa i za karę został strącony z Olimpu. Słaby i zdezorientowany ląduje w Nowym Jorku jako zwykły nastolatek. Pozbawiony nadprzyrodzonych mocy bóg liczący cztery tysiące lat musi się nauczyć, jak przeżyć we współczesnym świecie, dopóki nie zdoła jakoś odzyskać przychylności Zeusa. Niestety Apollo ma wielu wrogów: bogów, potwory i ludzi, którzy chcieliby jego ostatecznej zagłady. Potrzebuje pomocy, a do głowy przychodzi mu tylko jedno miejsce, w którym może jej szukać - enklawa współczesnych półbogów znana jako Obóz Herosów.''

2. Rae Carson ,,Dziewczyna ognia i cierni'' tom 1. 
Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam i muszę się przyznać, że zauważyłam ją przez okładkę. Jest śliczna! Bardzo dużą uwagę przywiązuję do tego jak wygląda książka. Uwielbiam te z pięknymi okładkami pełnymi przeróżnych szczegółów jak ''wystające'' litery, błyszczące elementy czy też ładna czcionka. Z opisu wydaje się ciekawa, więc nie mogę się doczekać aż ją przeczytam!



,,Raz na cztery pokolenia jedna osoba zostaje wybrana. Otrzymuje Boski Kamień, a wraz z nim - wielkie zadanie. Sama musi jednak odkryć jakie. I udowodnić, że jest godna boskiego daru. Elisa została wybrana. Nie wie dlaczego. Jest tą gorszą z dwóch księżniczek. Tą, która nigdy nie dokonała niczego godnego uwagi. I nie wyobraża sobie, że w ogóle by mogła. W dniu swoich szesnastych urodzin zostaje oddana za żonę obcemu mężczyźnie. Wyjeżdża z rodzinnego kraju i nagle wychodzi na jaw, że ma wielu wrogów, którzy wiedzą o niej wszystko. Ona nie wie nic. Musi znaleźć w sobie siłę, aby spełnić proroctwa o wielkości. Jeśli jej się nie uda - zginie młodo. Jak większość wybrańców.''

3. Christie Golden ,,Warcraft''
Chyba każdy kojarzy tę opowieść. Książka jak i film powstały na podstawie gry ,,World of Warcraft'' (oczywiście, że w nią grałam) od Blizzard Entertainment. Oglądałam film i był cudowny! Żałuję tylko, że nie kupiłam przy okazji (nawet go ''macałam'') prequelu ,,Warcraft Durotan''...



,,Azeroth, gdzie dotychczas panował pokój, staje na skraju wojny. Cywilizacja krainy musi zmierzyć się z przerażającą rasą najeźdźców: wojowniczych orków, którzy uciekają ze swego konającego świata i zamierzają podbić inny. Kiedy otwiera się łączący światy portal, jedna armia  staje w obliczu zniszczenia, druga - zagłady. Dwaj bohaterowie z wrogich sobie stron zmierzają do konfrontacji, która rozstrzygnie o losie ich rodzin, poddanych i ojczyzn. Tak oto rozpoczyna się opowieść o potędze i poświęceniu, w której wojna ma niejedno oblicze, a każdy walczy o swoją słuszną sprawę.''

4. Antoine de Saint-Exupéry ,,Mały Książę''.
Dużo mówi się o tej książce i to na całym świecie. Nie mogłam jej znaleźć w żadnej bibliotece, więc postanowiłam ją kupić. Raczej nie czytam takich książek, ale raczej mi to nie zaszkodzi. 


,,To najpiękniejsza poetycka opowieść o poszukiwaniu przyjaźni, bliska sercu każdego czytelnika dzięki swojej nieprzemijającej mądrości''

A wy upolowaliście ostatnio coś ciekawego? 
PS. Post był kiedyś zamieszczony na moim drugim blogu, więc niektórzy mogą go pamiętać. Blog JustAmy został usunięty, a tematyka postów częściowo zostaje połączona z Amy&Art.
~Amy

Zainteresują Cię:

4 komentarze

  1. Znam tylko "Warcraft" i "Małego Księcia" :)
    Mam tak samo w empiku, mogłabym tam siedzieć cały dzień :"D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książki. Dwie pierwsze mnie zaciekawily, szczególnie ta ricka riordana, ponieważ ogólnie lubię jego twórczość. Jesli chodzi o empik to mam tak samo: mogłabym nie wychodzic z działu z książkami i przyborami do rysowania xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Empik jest zdecydowanie dla mnie za drogi;) Raczej omijam ten sklep i szukam tańszych alternatyw, ale kiedyś uwielbiałam w nim przesiadywać i czytać książki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mały książę" to fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥