Speed Drawing Eye

12:42:00

Hej wszystkim! 
Zastanawiam się czy tylko ja mam prawie codziennie sprawdziany, kartkówki i wszystko inne. Nienawidzę tej rutyny: wracam do domu, jem obiad, uczę się do późnego wieczoru, idę spać. Kompletnie nie mam czasu na rzeczy, które mnie interesują. Całe szczęście udało mi się zaliczyć wszystko na piątki i szóstki i czekają mnie jeszcze tylko dwa sprawdziany i kartkówka. Przez dłuższy czas powinnam mieć spokój, bo pozaczynały się nowe działy. Mam sporo pracy związanej ze szkolną wystawą moich prac (to już druga), więc nie będę się nudzić. Do tego stos książek, które wypożyczyłam i kupiłam w empiku (jeśli chcecie wiedzieć jakie, to >kliknijcie tutaj<) czeka, bym go przeczytała. Mam już parę niedokończonych nowych prac, które nie pojawiły się na fb, ani na instagramie, ale niedługo powinny. Tymczasem zapraszam na speed drawing, który jaki czas temu pojawił się na moim kanale YouTube.




Miłego weekendu! 
~Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. Wiem jak to jest hehe, również mam teraz wszystko na głowie.
    Ale może już na ten weekend uda mi się coś dodać.
    Pięknie rysujesz, zazdroszczę sprawnej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie *~* Gdybym tylko była praworęczna, albo miała tableta też bym sobie chętnie tak porysowała... XD A jak już naprawdę chcę coś narysować w programie to najpierw robie szkic na kartce, potem wrzucam to do gimpa albo photoshopa, przerysowuje, koloruje i robie cienie... ale to trwa strasznie długo, więc żadko to robię XDDD Leworęczni mają przerąbane :')
    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczko, podziwiam za digitala :D Ja jak już w programach się bawię to szkic skanuję, mam dwie lewe ręce do rysowania na komputerze, więc tym bardziej wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oko, widać, że masz wprawę w digitalu:)
    Zostałaś nominowana:)
    http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2016/10/podaj-dalej-challenge-od-werczii-i.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥