Portret

22:56:00

Hej wszystkim! 
Pewna osóbka ma niedługo urodziny, więc postanowiłam dać jej prezent. Powiedziała kiedyś, że ceni sobie te robione własnoręcznie, takie od serca, więc zakodowałam to sobie w głowie. Postanowiłam narysować jej portret. 

Cóż, dostała go jakiś czas temu, bo nie mogłam już dłużej wytrzymać. Całe szczęście jest zadowolona! Tak więc prezent uważam za udany. Rysowałam go w programie Paint Tool SAI, zajął mi jakieś 4-5h. Wybaczcie, że ostatnio ubogo z treścią, ale mam masę nauki, która pochłania mój prawie cały wolny czas.
~Amy

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Wspaniała praca, zrobiłaś to tak dokładnie, że wygląda jak zdjęcie:)Pięknie ci wychodzi światłocień, tak delikatnie i subtelnie, jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszedł, masz bardzo ładną koleżankę ^^ Też kiedyś robiłam portrety na prezent, ale tradycyjnie, ponieważ mogłam im go dać do rąk własnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, jest ładna. ^^ Niestety mieszkamy bardzo daleko od siebie, więc pewnie by się pogięło po drodze.

      Usuń
  3. Śliczne! Od jakiegoś czasu usiłuję zainstalować Paint Tool SAI, ale nie mogę. Wiesz może dlaczego? Dziękuję z góry i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca, choć trochę mało szczegółów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie zdjęcie miałam. Poza tym to podstawowy portret, więc niepotrzebna jest masa mało istotnych szczegółów.

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w szkole. Cieszę się ze prezent udany, ponieważ jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak starannie dopracowałaś ten rysunek że prawie wygląda jak zdjęcie :D

    dziewczynkazkijembaseballowym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny prezent!
    Tez czasami daje koleżankom portrety w prezencie :)
    Jak sie nazywa twój tablet graficzny? Chciałbym sobie taki kupic ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofali go ze sprzedaży. Jest to Wacom Intuos Pen&Touch. Teraz zrobili 4 różne wersje. Mój wygląda >tak< i właśnie z tego co wiem, już go nie sprzedają. Nie wiem czym różni się od tych nowszych wersji, nie sprawdzałam.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥