OC Sakura Yoshino

13:45:00

Hej wszystkim!
W końcu udało mi się narysować moją OC. Znalazłam kilka starych szkiców i uznałam, że je wykorzystam do tego rysunku. Sakura Yoshino to główna bohaterka mojej książki. Cała opowieść jest baaardzo związana z mitologią japońską, którą ubóstwiam. Sakura to początkowo zwykła nastolatka, która chodzi do 1 klasy liceum w Tokio. Kilka dni przed rozpoczęciem roku szkolnego ratuje tonącego lisa, przez co całe jej życie ulega gwałtownej zmianie. Widzi, słyszy i czuje dziwne rzeczy, a to dopiero początek całej tej zwariowanej przygody. W pościg za Sakurą ruszają złe youkai, by zdobyć moc, która drzemie w  dziewczynie. Młoda Yoshino chcąc, czy też nie, musi podróżować z tajemniczym Takeo, który nie kryje wobec niej urazy. Gwałtowny i pewny siebie chłopak, uparta niczym osioł i trochę przemądrzała dziewczyna, a do tego banda złych duchów czyhających na każdym kroku. Co z tego wyniknie? Na pewno nic dobrego. 


Sakura ma jasną cerę, biało-srebrne włosy i błękitne oczy, przez co nie miała łatwo w szkole, gdyż odstawała od reszty. Koło jej stóp leży mały lisek, który jest jej pupilem, w pewnym sensie opiekunem i doradcą. Nad jej głową widzicie ducha, który ma symbolizować jej duszę. Narysowałam Sakurę z jednym ogonem nie bez powodu. Na początku jej moc jest zapieczętowana, stąd tylko jeden. Lisi duch ma ich aż dziewięć (najpotężniejsza moc) i symbolizuje właśnie jej prawdziwe możliwości.
Niedługo powinno pojawić się więcej rysunków z Sakurą w różnych pozach, strojach i być może z Takeo. Wtedy zabiorę się za ''Podaj Dalej Challenge''.
Jeśli chcecie wpadajcie na facebooka, instagrama, drugiego bloga.
~Amy

Zainteresują Cię:

7 komentarze

  1. Bardzo ciekawa bohaterka, wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunek, chętnie przeczyttałabym twoją książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bohaterka, ciekawa historia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna ta twoja oc :D
    Z chęcią przeczytałabym twoją książkę :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna historia i bardzo fajna postać :) Słodziutki ten lisek! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię :>
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/2016/10/podaj-dalej-challenge.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥