Rysunkowa wersja mnie + Facebook

17:05:00

Hej wszystkim! :)
Ostatnio nie mam weny do rysowania, więc dzisiaj coś prostego, bez efektu wow. Po prostu rysunkowa wersja mnie.
Praca zajęła mi naprawdę krótko, bo około trzydzieści minut. Jak zwykle, kredki koh-i-noor + promarkery z odrobiną białego długopisu żelowego. Stworzyłam ten rysunek z myślą o moim nowym blogu, użyję tego jako zdjęcia w ''o mnie''.
Założyłam w końcu fanpage, yaaay! Tak więc jeśli chcecie wiedzieć co w trawie piszczy, gdy nie ma postów - zapraszam. Myślę, że dzięki temu poznacie mnie troszkę lepiej, a ja was.
Tak, naprawdę mam taką masakrę na głowie. Tego nie da się ogarnąć, nienawidzę was baby hair. 
Dlaczego okulary zawsze wychodzą mi koślawe? Damn...
~Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. Uuu... Fajne. Jeśli narzekasz na swoje włosy, to chętnie się zamienię. Blon, średnie, raczej proste, nie do ogarnięcia xD Fajny rysnek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za tyłek, falowane, mega gęste i jestem raczej szatynką. Przy głowie tak mi się falują, że mam takie małe loczki...

      Usuń
  2. Super rysunek:) Też"kocham" moje baby hair;) Musisz mieć piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie miałam takie "wow" jak to zobaczyłam.
    Masz piękne włosy. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy zachwycają się włosami, a ja zachwycę się ustami :D Musisz być bardzo ładna ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥