Rysunek: Ork

16:27:00

Hej wszystkim! 
Dzisiaj pierwszy września więc wszyscy mamy za sobą apel rozpoczynający nowy rok szkolny. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z nauczycieli jakich wam przydzielono (ja nie jestem, ale mniejsza z tym), oraz gotowi, by podjąć się wyzwań czekających na was przez kilka następnych miesięcy. Nie martwcie się, będzie dobrze. Trzeba być optymistą (nie wierzę, że to piszę) i wierzyć, że wszystko jakoś się ułoży. Koniec tematu szkoły, czas na rysunek z serii fantasy!
Jeśli ktoś zna gry Blizzarda, ten rysunek może przypominać mu Thralla. Powtarzam kolejny raz: to jest zwykły ork. Na początku odcisk ręki, który widzicie na jego ramieniu miał być o wiele większy i w tle. Niestety, gdy go narysowałam uznałam, że nie wygląda zbyt dobrze i wszystko starłam. Zostały brzydkie ślady po ołówku, więc musiałam czymś to zakryć. Właśnie dlatego z tyłu znajduje się randomowy (chyba tak powinnam to nazwać) sztandar wojenny. Tak sobie myślę i jego czerwony fragment ktoś może uznać za jakieś nakrycie głowy, ale nim nie jest... 
Jeśli chodzi o challenge, do którego zostałam nominowana przez dwie osoby - kiedyś się pojawi. Właśnie pracuję nad własną postacią, która jest bohaterem mojej ''książki'', więc mam zamiar użyć jej do tego wyzwania. W każdym razie zrobię to na sto procent. :) 
Czy tylko ja chodząc po sklepach czułam, że wszystkie zeszyty wołały do mnie ''weź mnie, mam taką piękną okładkę!''? Skończyłam z ponad pięćdziesięcioma... 
~Amy

Zainteresują Cię:

11 komentarze

  1. Mi on przypomina jednego z bohaterów filmu Warcraft :) Spodobał mi się i planuję kiedyś zrobić kilka rysunków z bohaterami.
    Bardzo ciekawie wyszła Ci ta postać. Powinnaś częściej rysować takie osobistości. :)
    Ps. wiedziałam, że taka tematyka to coś dla Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, a za każdym razem obiecuję sobie, że go zobaczę. Już moi wszyscy znajomi go widzieli... Nie wiem czy dla mnie, ale dziękuję. Nie zapominaj czyja to zasługa. ^^

      Usuń
  2. Heh, też uwielbiam zeszyty :D Świetny ork! Ostatnio czytałam o ich histrorii w "Nowej Fantastyce" i bam! Amy go rysuje xD Dobrze, że nie zrezygnowałaś całkowice z ręki, bo pasuje tu idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, ale ten ork słodki <3 Mega rysunek ;) Czekam na kolejne, a szczególnie na jakieś mroczne xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załamałaś mnie pierwszym zdaniem. xd Dziękuję, prawdopodobnie parę ''mrocznych'' się pojawi.

      Usuń
  4. Fajny rysunek, lubię orki i w ogóle lubię wszystko w klimacie fantasy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega fanką fantasy i gier typu Diablo, więc ta tematyka jest mi bardzo bliska:) Ork wyszedł super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kampanię w Diablo 3 przeszłam w jeden dzień. <3 Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Ja jestem fanką Diablo 2:)

      Usuń
  6. Ta tematyka ( w sensie demonów) w twoim wykonaniu jest bardzo ciekawa. Krwawy ślad bardzo mi się podoba, od razu przyciąg uwagę, a tło ładnie dopełnia.
    Zapraszam do mnie:
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do podaj dalej Challenge :)
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥