Rysunek: Chibi

13:16:00

Hej wszystkim! 
O rany, strasznie długo tu nie zaglądałam... No cóż, w poprzedniej klasie miałam tylko powtórkę materiału, a teraz mam same nowe rzeczy, więc trudno mi znaleźć wolną chwilę. Jak początek roku szkolnego? Zadowoleni, czy może załamani? U mnie nie jest źle, a czas szybko mija, więc nie narzekam. :)

To moje pierwsze chibi w życiu, ale chyba nie jest źle. Piszcie co sądzicie w komentarzach. 
Już trzecia osoba nominowała mnie do ''Podaj Dalej Challenge'', a ja mam tylko mały szkic mojej OC na karteczce samoprzylepnej... Może dzisiaj wieczorem albo w niedzielę coś wymyślę. W każdym razie na pewno narysuję wasze postacie! Zastanawiałam się czy nie zrobić Q&A, więc jeśli chcecie bym napisała taki post - zadawajcie pytania. Możecie pytać o co tylko chcecie, a ilość pytań jest nieograniczona. 
Miłego weekendu! ♥
~Amy

Zainteresują Cię:

17 komentarze

  1. Slodziutka... pierwsze chibi w zyciu? Woooooow... ja nie mam kompletnie pomyslu na oc, ale jesem bardzo ciekawa twojego.
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wygląda. Widać, że masz smykałkę do tego typu postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaszne ♥.♥ Najbardziej podobają mi się włosy. Wydaję mi się, że ta ręka, która trzyma jabłko wyszła trochę nienaturalnie, ale poza tym jest świetne :D Po namyśle... chyba zrobiłaś jej dwie lewe ręce i to dosłownie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to przez to, że palec mi wyszedł za gruby. xD

      Usuń
  4. Całkiem niezła jak na pierwszą w życiu :D XD Pamiętam, że moja pierwsza chibi była liskiem. Po co ja to piszę? lol Nevermind. Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrze, że to piszesz! Miło mi się czyta komentarze, w których czytelnicy dzielą się ze mną swoimi wspomnieniami. ^^

      Usuń
  5. Jest przeurocza! Na prawdę wszystko mi się tu podoba, zwłaszcza kolorystyka, lubię brąz i róż razem :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie! Cudowna praca, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodka! Prześliczna! ♥♥♥

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna praca! jestem pod wrażeniem


    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Początek roku jest koszmarny, mało czasu na wszystko. Rysunek nieziemski, czekam na więcej, jestem pierwszy raz na twoim blogu i zostaje na dłużej.
    Jeśli by cię to interesowało zapraszam do mnie będzie mi miło
    http://nikart-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do grona czytelników. W wolnej chwili wpadnę na twojego bloga. ^^

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥