Rysunek: Dziewczyna z lisem

17:21:00

Hej wszystkim! :)
Ostatnio oglądałam anime z kitsune i jakoś mnie to zainspirowało do narysowania tego rysunku. Ogólnie uwielbiam lisy (tak samo jak jelenie), więc szybko zabrałam się za rysunek. Najpierw naszkicowałam ogólny pomysł tym co miałam pod ręką żeby (ah, ta pamięć) nie zapomnieć o niczym.
Następnie wykonałam szkic, a kilka godzin potem zabrałam się za dokończenie pracy. 


Jak zwykle użyłam kredek mondeluz i polycolor z koh-i-noor, promarkerów, białego żelopisu i cienkopisów pigma micron. Jestem bardzo zadowolona z rysunku co rzadko się u mnie zdarza. 
Fani kitsune i lisów łączmy się! ♥

~Amy

Zainteresują Cię:

11 komentarze

  1. Jest cudowny! Podziwiam to jakim stylem tworzysz i ile przyborów używasz, efekty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obraz! ;) Aż mnie jakiś sentymentalny klimat nawiedził, bo kiedyś sama próbowałam mangi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Słowo ''manga'' przeczytałam jako ''magia'' i takie: cooo? xD

      Usuń
  3. Świetny rysunek. Lisek jest słodziaszny :D Jestem ciekawa jaki następny rysunek pokażesz ;D
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się lisek. Cudownie wychodzi Ci motyw zwierząt. Może stworzysz taką serię dziewczyn, jak np. z jakiejś bajki fantasy, że np. jedna jest uosobieniem żywiołu ognia, druga wody?

    OdpowiedzUsuń
  5. masz przeogromny talent! kawal dobrej roboty ;)
    z cala pewnoscia zostaje tu na dluzej i obserwuje <3 mam nadzieje ze moj blog takze ci przypadnie do gustu, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ^^ Już zaglądam na twojego bloga.

      Usuń
  6. Awww ten lisek, jaki słodziak <3 Też chcę takiego malucha, żeby mi siedział na ramieniu :D Praca jak zwykle świetna, bardzo podobają mi się detale na ubraniu, fryzurka i dobór kolorów. Również bardzo lubię lisy i jelenie, i w ogóle leśne zwierzęta :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥