Rysunek: Deer Girl

06:00:00

Hej wszystkim! 
Ale ten czas szybko leci. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę doczekać się września. Tak, wiem. Sama się sobie dziwię, że tak myślę. Jak pójdę do szkoły to przynajmniej będę miała zająć czym umysł, bo niestety, ale te wakacje są chyba najgorszymi do tej pory. Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie, miło spędzacie czas wolny i będzie on dla was pełen radosnych wspomnień. Wiem, że nie udzielam się ostatnio w internecie, ale nie mam dobrego humoru, a każdy dzień spędzam w ten sam nudny sposób, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Dobrze, koniec spowiedzi - przejdźmy do rysunku. :D

Szkic pojawił się już dawno na instagramie, ale dopiero wczoraj zabrałam się za skończenie pracy.

Rogi wyszły na zdjęciu trochę za jasne, ale nie będę marudzić, bo zawsze mogło być gorzej. Ostatnio zauważyłam, że kilka poprzednich prac jak i ta są w tym samym stylu:
1. Jakaś dziewczyna
2. Tylko twarz i ramiona
3. U dołu/w tle kwiaty lub liście
Wiem, jestem geniuszem. Jak można połapać się (dajmy na to) po miesiącu? Zastanawiam się czy to w ogóle ma sens, by wykonywać prawie identyczne prace. Muszę spróbować czegoś nowego, bo czuję, że stoję w miejscu. 
Obiecuję nadrobić wszystkie zaległe posty na waszych blogach kochani. <3
~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Co do wakacji to pamiętam, że też kiedyś miałam tak nudne, że chciałam już wrzesień i wrócać do szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że opublikowała się tylko połowa mojego komentarza chmmm:/
      Pisałam, że bardzo ładną pracę zrobiłaś, ale szkic mi się nawet bardziej podoba niż w kolorze, aczkolwiek oby dwie opcje są piękne:)

      Usuń
  2. To może dziwne, ale ja od początku lipca czekam na wakacje xD Mam tyle planów na rok szkony, a wakacjie mijają mi zawsze tak samo. Może szkoły nie specjalnie lubię, ale przynajmniej cos się dzieje :/ Widziałam szkic na Instagramie i pomyślałam, to bedzie świetna praca. Nie pomyliłam się. Cudowny rysunek ♥.♥
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mam plany na rok szkolny. Chyba zapiszę się do kółka chemicznego (chemia <3), ale kto wie. Nie chce mi się zostawać po lekcjach. :D

      Usuń
    2. Kurczę, trochę się zdziwiłam 0.o
      U mnie chemia leży, a na dodatek baby od niej nie cierpię. Ja nie chcę września... Nie mam jakiś planów i nie chce wracać... Zważywszy na fakt, że w klasie mam 17 chłopaków i 4 dziewczyny :o
      Co do rysunku, to wspaniały- ja np. próbuję teraz odnaleźć się w akwareli- czyli coś mniej realistycznego niż zwykle :P
      Pozdrawiam!
      http://fanofbooks7.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja planuję iść na medycynę, więc rozszerzona chemia i biologia to podstawa.;D U mnie jest 30 osób, 15 dziewczyn, 15 chłopaków. Współczuję, że tak mało dziewczyn masz w klasie. xd

      Usuń
  3. Twoje prace są bardzo charakterystyczne i nie da się ich pomylić z nikim innym. Nigdy nie zaszkodzi spróbować nowego :) Ale ta jest równie śliczna. Nie wiem tylko, dlaczego bardziej zakochałam się w szkicu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi również czasami bardziej podoba się szkic. :)

      Usuń
  4. Śliczna praca! Zawsze można spróbować czegoś innego, ale twoje rysunki są wykonane w stylu, który osobiście bardzo mi się podoba.
    Niestety czas leci bardzo szybko. Ale jeszcze nie myślę o wrześniu
    -M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam mieć własny styl i znalazłam go dopiero, gdy przestałam za nim gonić. Nawet nie wiem kiedy to się stało. Tak, ten rok tak szybko minął, że mało nie zawaliłam nauki, ''bo do końca jeszcze daleko''. xd

      Usuń
    2. Sorry, że do konwersacji się wpycham, ale co do nie myślenia o wrześniu- ostatnio zaczęłam krzyczeć do każdego kto wypowiedział ,,wrzesień'' : ,,Nie mówcie o wrześniu, to on nie nadejdzie!". Wiem jestem geniuszem XD

      Usuń
  5. Jak zawsze przepięknie!!
    Niewiarygodny talent!! *.* Wszystkie Twoje rysunki mają w sobie mnóstwo pasji!! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta praca mi się wyjątkowo podoba :) Chyba dlatego, że mam słabość do rogów i fajnie się komponują z jesienną oprawą :) Ja to się modlę, żeby październik nigdy nie nadszedł, nie chce wracać na uczelnię xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥