Portret Klaudii

15:01:00

Hej wszystkim! 
Jak większość z was wie, ostatnio dostaję dużo próśb o narysowanie czyjegoś portretu. Gmail i poczta na instagramie jest przepełniona takimi wiadomościami. Nie wszystkie przyjmuję, a nawet jeśli się zdecyduję na wykonanie takiego portretu, nie ma pewności, że pojawi się również na blogu. Ze względu na to, że Gealach (dziękuję ♥) podsunęła mi pewien pomysł na serię rysunków, robię sobie przerwę od rysowania ''na zamówienie''. Muszę jeszcze raz ci podziękować Kingo za ten wspaniały pomysł. Na początku roku szkolnego mam mieć kolejną wystawę moich prac, więc taka seria będzie ładnie wyglądać powieszona obok siebie. Nie przedłużając przed wami tymczasowo ostatni portret.
Bardzo się cieszę, gdyż Klaudia wstawiła ten rysunek również u siebie na instagramie i ma on (w tej chwili) 665 polubień. Wyobrażacie sobie tę chwilę szczęścia, gdy w kilka sekund przybywa dziesięć polubień? Siedziałam z telefonem w ręce odświeżając w kółko stronę i ciesząc się jak dziecko. :D Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami, akurat jak zaczęłam się dobrze bawić... Czytacie coś ciekawego? Ja zabieram się właśnie za ''Zero'', której autorem jest Marc Elsberg. Słyszałam, że jego poprzednia książka ''Blackout'' jest hitem, ale nie uwierzę dopóki sama się nie przekonam.
Kot  właśnie demoluje mi pokój...
~Amy

Zainteresują Cię:

15 komentarze

  1. Ale śliczny portret *-*
    Ja czytam siódmą część Harrego Pottera :D
    -Marle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja oglądałam filmy o Harrym póki mi się ''nie przejadły''. Z chęcią przeczytałabym książki (nawet mam jedną), ale chyba nie dam rady zaczynać tej samej historii od początku.

      Usuń
  2. Nie spodziewałam się, że weźmiesz mój pomysł pod uwagę :D
    Bardzo się cieszę i ciesze się również z każdego Twojego postępu i widocznego efektu rozwoju tego, co robisz.
    Niestety wakacje dobiegają już końca i znów trzeba będzie się ograniczyć w rysowaniu. Będę czekała na efekty Twojej nowej serii, bo jestem mega ciekawa jak Ci to wszystko wyjdzie.
    Ja aktualnie czytam "Nigdziebądź" Neil Geimana :)
    Pozdrawiam!
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu się nie spodziewałaś? :D I co, warta polecenia ta książka? :)

      Usuń
    2. Jeśli lubisz specyficzny klimat, mnóstwo symboliki i niezrozumiałą rzeczywistość to Ci się spodoba. :)

      Usuń
    3. Nie spodziewałam się, bo właściwie tak sobie rzuciłam pomysłem, bez większego zastanowienia heh. A później już nawet nie pamiętałam o tym pomyśle.

      Usuń
  3. Coz ja zyje literatura z zakresu historii sztuki. Rysunek Kingi jest piekny! Czapki z głów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portret przedstawia Klaudię, nie Kingę. :D

      Usuń
  4. Co to będzie za seria rysunków? *w* Rysunek piękny jak zwykle, masz bardzo ładny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle przepiękny!! Kolejny już raz nie mogę oderwać wzroku! :) Nie mogę się już doczekać tej nowej serii i dowiedzieć się jaka ona będzie. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi jak zawsze coś nie pasuje, ale chyba każdy artysta bez względu na doświadczenie tak ma. Postaram się, by seria pojawiła się jak najszybciej, ale nic nie obiecuję. Kiedyś bardzo często pisałam opowiadania i wczoraj po długiej przerwie zaczęłam ''książkę''. Właśnie dlatego nie wiem kiedy się pojawią te rysunki, bo pisanie całkowicie zawładnęło moimi myślami. ;D

      Usuń
  6. Nie dziwię się ilością polubień, bo rysunek jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny rysunek :) Gratuluję takiej ilości ♥ na Instagramie. Dobrze, że to tymczasowo ostatni portret, bo tak szczerze to trochę zaczanały mi się nudzić :/ Niecierpliwie czekam na nowe rysunki :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Masz na myśli wszystkie rysunki typu portret tak jak deer girl, dziewczyna z lisem itd. czy tylko portrety na zamówienie? :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥