Rysunek: Demon

13:50:00

Hej wszystkim! 
Wspominałam wam ostatnio o nowej serii rysunków. Postanowiłam, że będą to prace związane z fantasy: smoki, demony, anioły, ogry, orkowie, wiedźmy, wróżki itd.  Na pierwszy ogień poszedł demon. Zaplanowałam sobie, że ma mieć odstające po bokach włosy, całe czarne oczy i rogi. Szybko naszkicowałam pomysł na kartce, która znajduje się na zdjęciu po prawej stronie. Przy okazji narysowałam próbne oko z taką smugą, która przypomina tatuaż/bliznę. Sama nie wiem jak to dokładnie nazwać. Następnie miałam problem z rogami, które mogą mieć przecież wiele rozmiarów, kształtów i zdobień. Moje próby znalezienia idealnych rogów możecie zobaczyć po lewej stronie.
Początkowo szkic wyglądał tak i mogliście go zobaczyć na instagramie:
Gdy kończyłam lineart postanowiłam dorysować skrzydła. Spytałam chyba z sześć osób, czy jest lepiej bez nich... 
Oczywiście nie mogłam się zdecydować na kolorystykę, więc zdesperowana wybrałam kilka wersji i zrobiłam je migiem na komputerze. Wstawiłam na instagrama, ale tylko jedna osoba napisała komentarz, więc zaczęłam pytać rodzinę i znajomych. Opinie były różne, najczęściej padała odpowiedź ''niebieski lub fiolet''.

Takim sposobem powstał ten rysunek:
Szczerze, podczas rysowania miałam ochotę rzucić tym wszystkim o ścianę. Ale, że szkoda mi było moich przyborów jakoś się powstrzymałam. Nigdy w życiu nie zdarzyło mi się, by z kredek zrobiła się na kartce paćka, którą trzeba zdrapywać linijką. Musiałam to zrobić kilka razy, by w końcu jakoś to wyglądało. Właśnie dlatego jestem zbulwersowana i nie podoba mi się ta praca. Moja znajoma Aldona (pozdrawiam jeśli to czytasz, ale wątpię ♥) jest nią zachwycona. Cóż, co komu. Oceniajcie, komentujcie i co tam jeszcze chcecie. Jeszcze takie małe info: Jest szansa, że założę fanpage. Nic nie obiecuję. 
~Amy

Zainteresują Cię:

16 komentarze

  1. Wybrałaś do nowych rysunków idealna dla mnie tematykę!:D
    Demon jest cudny, bardzo podoba mi się jego twarz, nosek, usta i oczy. włosy wybrałabym akurat te pomarańczowe, ale takie niebiesko-fioletowe połączenie też jest piękne:)Poza tym fajny pomysł na "koszulkę" i świetnie ci idzie rysowanie rogów. Ma co prawda mało demoniczna minę, wygląda na bardzo smutną i czymś przejętą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :D Dziękuję, taki efekt chciałam otrzymać. W końcu raczej nie jest łatwo być demonem. ;D

      Usuń
  2. Rogi i kolorystyka w dechę!
    Jak dla mnie, bardzo dobrze zrealizowałaś ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teoretycznie to ty wymyśliłaś ogólny zamysł. Ja tylko wybrałam kategorię. ^^

      Usuń
  3. O CHOLERA - mniej wiecej taka była moja reakcja gdy zobaczyłam te rysunki. CUDO!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma prześliczną buźkę, taką smutną i jednocześnie uroczą, a rogi zagięte w dół dodatkowo to potęgują <3 Wybrałaś bardzo fajną i nietypową kolorystykę, choć sama wybrałabym pomarańcz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki efekt chciałam uzyskać. Ja również na początku chciałam wybrać pomarańcz.

      Usuń
    2. Tak przy okazji, to nominowałam Cię do "Podaj Dalej Challenge" jak masz ochotę to zajrzyj po więcej szczegółów do mnie :)

      Usuń
  5. Super rysunek. Trochę mało demoniczna mina. Zawsze wyobrażam sobie demony jako zadowolene z popełnionego zła i z calkowice czarnymi oczami (nawet białka) tak jak miał Sebastian w "Darach Anioła", jeśli wiesz o kogo chodzi ;) Niesamowice podobają mi się te włosy. Niebieski i fiolet to kolry, które najbardziej lubię :D Zdecydowanie lepiej ze skrzydłami, dodają jej demoniczmości ;D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miała mieć całe czarne oczy i ogniste włosy, ale przecież nie wszystkie demony wyglądają tak samo. :D Wymyśliłam sobie nawet o niej małą historyjkę, ale uważam, że chyba nie ma sensu tego gdzieś dopisywać.

      Usuń
  6. Wooow! Zdecydowanie dobrze idzie Ci w pracach o takim klimacie :) I świetnie rozwiązałaś ten problem z kolorem włosów - właśnie takie połączenie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do challengu:)
    http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2016/08/podaj-dalej-challenge-od-akacji-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podobała sie wersja z rudymi włosami :)
    Jednak rysunek super, ja nie umiem zbytnio zrobic czegos z wyobraźni. Trzeba poćwiczyć...
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie - nowy blog o rysowaniu :)
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ♥♥♥ W życiu czegoś tak pięknego nie widziałam! :)

    Mi najbardziej podoba się ta z niebieskimi włosami :)

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥