Speed Drawing#1

10:02:00

Hej wszystkim!
W ostatnim poście mogliście zobaczyć szkic rysunku, nad którym pracowałam. Dzisiaj przychodzę do was ze skończoną pracą, która wygląda tak:


Jeśli jesteście ciekawi procesu powstawania, zachęcam do obejrzenia filmików. :)





Na koniec dodam jeszcze, że zrobiłam ankietę, która znajduje się na samej górze bloga. Macie dwa dni na głosowanie i możecie wybrać kilka odpowiedzi! Dzisiaj trochę biednie z treścią, bo dopiero wstałam. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale wstaję o 8 rano, by wyłączyć budzik i pójść znowu spać... Mam nadzieję, że wakacje nie mijają wam tak szybko jak mi. 
~Amy

Zainteresują Cię:

11 komentarze

  1. Piękna praca, bardzo ładne kolory i starannie wykonana:)
    Ja tak nie mam fajnie jak ty, bo wstaje o 5.45 i idę do pracy;) Moje wakacje będą trwały tylko tydzień w sierpniu, nie mogę się już doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się napracowałaś, szczególnie nad samym szkicem. Praca bardzo dokładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już właśnie na youtube :) Praca bardzo mi się podoba, fajne te kwiaty z tyłu i ładne połączenie kolorów, z resztą jak zawsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przepiękny rysunek!! *.* Byłam zachwycona już jego szkicem!
    Uwielbiam oglądać speed drawing! :) W ankiecie zagłosowałam :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też uwielbiam je oglądać, dlatego zawsze chciałam je nagrywać. ;D

      Usuń
  5. Wow, widać, że masę prace i serca włożyłaś w te filmiki. Brawo
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny rysunek, ja uwielbiam oglądać filmiki typu speed drawing, często inspirowałam się nimi :) jesteś fantastyczna i bardzo utalentowana! jestem twoją wielką fanką :) i oczywiście zagłosowałam w ankiecie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rysunek! Niesamowicie podobają mi się te kwiaty ^^
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rysunek! Niesamowicie podobają mi się te kwiaty ^^
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Rysunek baardzo mi się podoba choć wydaje mi się, że mogłabyś trochę przyspieszyć filmik, bo choć lubię oglądać takie filmiki to ok 2o min, to już dla mnie za duzo :)
    Pozdrawiam!
    fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne!!! Zazdroszczę! Mega bym coś takiego chciała!!! Jeżeli masz ochotę zapraszam do kontaktu ze mną https://www.facebook.com/majka.zellmer
    zellmerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥