Rysunek: Wiewiórka

10:33:00

Hej wszystkim!
Ostatnio znalazłam teczkę ze swoimi rysunkami na wystawę i pomyślałam, że wstawię jeden z nich. Praca przedstawia wiewiórkę i jak na złość kolory na zdjęciu są inne niż w rzeczywistości. Naprawdę kolory są według mnie lepsze, ponieważ tutaj jest za bardzo czerwona. No cóż, nic na to nie poradzę. Złośliwość rzeczy martwych. Szkoda, bo tutaj futerko gorzej wygląda.

Ogólnie jestem zadowolona, ponieważ jest to moja pierwsza wiewiórka i rysowana na szybko. Ze względu na to, że praca powstała w styczniu/lutym, narysuję ją ponownie w grudniu. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć czy poczyniłam postępy. Myślę, że zrobię tak jeszcze z innymi rysunkami.
Baza: Promarkery
Wykończenie: Kredki Koh-i-Noor Mondeluz

Na koniec jeszcze krótka informacja, a w sumie pytanie do was. Jak wiecie, założyłam dawno temu drugiego bloga o książkach. Pojawiło się tam kilka postów, ale żadna recenzja. Wiem, że nie dam rady ogarniać dwóch blogów, dlatego wpadłam na pewien pomysł. Co wy na to by połączyć oba blogi w jeden? Co jakiś czas pojawiałaby się tutaj recenzja, czy jakiś książkowy tag. Blog o rysowaniu zmieniłby się w blog o moich pasjach. Według mnie to ciekawe rozwiązanie problemu. Co o tym sądzicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nadrabiasz zaległości. :DD

      Usuń
  2. Myślę, że pomysł jest dobry. Ciężko jest ogarniać dwa na raz. Z resztą nie musisz ograniczać się tylko do rysunków. Ja jestem za. :) W końcu sama po moim widzisz, że zrobiłam podobnie.

    Wiewióreczka jest śliczna. :)
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaszna wiewióra ♥.♥ Też kiedyś narysowałam wiewiórkę, ale nie mam pojęcia gdzie jest xD Myślę, że to dobry pomysł- połączenie blogów ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza <3 Fajnie rysujesz zwierzęta, powinnaś rysować je częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Hmm, fajnie? Jak uważasz... Zwierzęta rysuję baaardzo rzadko. :D To cud jeśli się za jakieś biorę.

      Usuń
  5. Wow, świetna praca! Jak dla mnie kolory są ok, nie czepiałabym się :P Ale jeśli zależy Ci na lepszym odwzorowaniu kolorów, to może warto pomyśleć o skanerze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą drukarkę, ale jej skaner... Ehh, zmienia kolory na ''wyprane''.

      Usuń
  6. Moim zdaniem pisanie o wszystkich swoich pasjach na jednym blogu jest swietnym pomyslem, a wiewióreczka ma piekne proporcje.

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem zadowolona z proporcji. ^^

      Usuń
  7. Wydaje mi sie ze tak łatwiej ci będzie ogarniać wszystko :)
    Wiewiórka bardzo realistyczna. Ja nigdy nie miałam ręki do rysowania zwierząt :) xD
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Ci wyszła ta wiewiórka i wiem co czujesz, aparat po prostu przekłamuje niektóre kolory, ale dobrze to ujęłaś, złośliwość rzeczy martwych.
    Co do pomysłu, aby połączyć oba blogi, to jestem jak najbardziej na TAK!
    Będzie Ci dużo łatwiej to ogarnąć, a ja chętnie przeczytam jakąś Twoją recenzję :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie przesadzaj z kolorami, wiewiórka i tak wyszła piękna :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥