Rysunek: D.VA Overwatch

18:02:00

Hej wszystkim! :)
Postanowiłam narysować Dive z Overwatch. Jest to gra z gatunku first-person shooter stworzona przez Blizzard Entertainment. Nie jest to moja ulubiona postać, ale pomimo tego postanowiłam ją narysować. Na instagramie mogliście zobaczyć work in progress oraz gotowy obrazek już wczoraj w nocy i dzisiaj rano. Dla tych, którzy nie mają tam konta etapy pracy przedstawię tutaj.

Ta broda...

Tutaj poprawiłam swój błąd. Szkoda tylko, że mój znajomy uświadomił mi go dopiero po tym jak zrobiłam line art...


Cóż, dla chcącego nic trudnego i w ogóle nie widać starej brody! Byłam baardzo zaskoczona, ponieważ, gdy wrzuciłam fotkę na instagrama pojawiło się jedenaście polubień w niecałe dziesięć sekund! Mam nadzieję, że wam też się spodoba. 
3 lipca pojawi się LBA. Jak mijają wam wakacje? :) Mi zdecydowanie za szybko...
~Amy

Zainteresują Cię:

18 komentarze

  1. Super wyszło :) Gry nie znam, ale postać wyszła fajnie i dobrze wybrnęłaś z tą brodą. Mi niestety też wakacje lecą jak szalone :( Zerknęłam na Twojego instagrama i stwierdzam, że masz przecudowne kotki <3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, żałuj, że nie znasz. :D

      Usuń
  2. Postać super. Nazwa gry obiła mi się o uczy i dość zaintrygowała, więc chyba poszukam coś więcej na jej temat :P Dodawaj więcej zdjęć na Instagrama :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mojej znajomej też się bardzo podobały. Nie wiem co w nich widzicie, ale dziękuję. :D <3

      Usuń
  4. ślicznie rysujesz, robisz może rysunki na zamówienie? :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W jakim sensie na zamówienie? :D Hmmm... Muszę skończyć twój portret, całkiem o nim zapomniałam. :(
      Obiecuję, że zajrzę. ♥

      Usuń
    2. Np. jakby ktoś coś chciał to można cię polecać? :D

      Usuń
    3. Hmm, tak. Oczywiście zależałoby to od rodzaju pracy. Jeśli miałoby to być coś, co na wstępie uznałabym na za trudne dla siebie i wiedziałabym w 100%, że polegnę, nie podjęłabym się jej wykonania. ;D

      Usuń
  5. Idealnie poradziłaś sobie z poprawieniem brody, a coś o tym wiem bo też rysuje^^
    Piękna praca więc dodaje do obserwowanych :*

    U mnie też artystycznie ^^
    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zaglądam na bloga. ^^

      Usuń
  6. Słyszałam o grze, ale nie miałam okazji zagrać :) A co do rysunku to cudowny ^^ Sama chciałabym tak malować, ale to chyba w snach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili zajrzę na twojego bloga. :) Również pozdrawiam. ^^

      Usuń
  7. cudowny rysunek, zdolniacha z ciebie! :D

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przerzuciłaś się na overwatch'a? :D rysunek super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło. Heroes of the storm już mnie nieźle wkurzyło. Chociaż jak wyjdzie ta nowa healerka to chyba zagram znowu. :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥