Portret Natalii

19:12:00

Hej wszystkim! 
Ostatnio dostałam e-maila od Natalii z bloga http://naciakaglamour.blogspot.com/ z prośbą o narysowanie jej portretu w stylu ''rysunkowym'', czyli mniej realistycznym. Nie umiem rysować ludzi, ale się zgodziłam. Dowiedziałam się o Natalii kilka rzeczy,  jakie są jej ulubione kwiaty itd, by zabrać się do pracy. Wykonanie rysunku zajęło mi 2 godziny, a całość przedstawia się tak:
Wokół dziewczyny znajdują się niezapominajki, a wyżej ''pleciona gałązka'' z imieniem, nad którym narysowałam motylka z nagłówka jej bloga. Mam nadzieję, że rysunek się spodoba. ;D
~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. świetny mi się bardzo podoba. Ale super to naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny rysunek. Szczególnie podobają mi się kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wiem co wszyscy widzą w tych kwiatkach. :D

      Usuń
  3. Jest mega! Zawsze miałaś cudowny talent! Świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny portret, tylko jedno się rzuca w oczy - nos:) Wystarczyłoby zrobić cień u jego nasady, a byłoby super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wykonanie ;) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie komponuje się tło z postacią. Jak zawsze kwiaty mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Ehh, co w nich takiego? :D

      Usuń
  7. Z chęcia zamówiłabym u ciebie podobny rysunek(jesli jesteś zainteresowana pisz). Masz talent dziewczyno!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥