portret, a może autoportret?

09:59:00

Hej wszystkim! 
Ostatnio postanowiłam narysować jakąś dziewczynę. Czas mijał, a ona zaczynała coraz bardziej kogoś mi przypominać... Okazało się, że przez przypadek upodobniłam ją do siebie, a nawet bardzo. Tak więc, wyszedł mi z tego w sumie autoportret. Jak tak się patrzę to są małe różnice, ale największe to kolor włosów (ja mam ciemiejsze) i brak okularów. Możemy to nazwać nieudanym autoportretem, prawda?


Rysowałam ją bardzo krótko, bo 1,5/2h. 
Dlaczego wakacje tak szybko mijają...
~Amy

Zainteresują Cię:

17 komentarze

  1. WoW! Cudowne! Ja też tak chcę xD Możesz uznać, że to portret osoby podobnej do Ciebie ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie jesteś bardzo ładna! :D Śliczne usta, bardzo podoba mi się to niebieskie światło na twarzy, jedynie co mi brakuje, to tego światła na włosach. Tak poza tym to idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W czym to rysowałaś? Bo wygląda jak w programie graficznym xD
    Jeżeli nie jest to w programie to WIELKI SZACUN!
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma do tego program? Rysując na tablecie graficznym rysuję jak na kartce. Nie rozumiem w czym różnica. :D

      Usuń
  4. Jak rysuje sie z wyobraźni to podobno wszystkie rysy itp rysuje sie jak własne :) yes kilka razy miałam taki przypadek 😂
    Ale o tak wyglada mega!
    Rysujesz na tablecie graficznym??
    Pozdrawiam :*
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie wiedziałam o tym. ^^ Tak, na blogu znajduje się jeszcze kilka rysunków, które zrobiłam na tablecie graficznym.

      Usuń
  5. O matko, bardzo piękna jesteś *.* jeśli mówisz, że bardzo podoba.
    Program, w którym rysujesz jest płatny?
    No i zgaduję, że rysujesz na tablecie rysunkowym?
    Mam gdzieś też, kiedyś nawet próbowałam rysować, ale nie wiedziałam w czym no a obecnie piórko jest do wymiany.
    Pozdrawiam :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. xd Tak, rysuję na tablecie graficznym firmy wacom. Program to Paint Tool SAI. Nie wiem czy jest płatny, ja go ściągnęłam. ;x

      Usuń
    2. A masz może linka do tego programu? :)

      Usuń
  6. Jaka cudowna praca... chciałbym umieć robić takie cuda. Bardzo podoba mi się kolorystyka i wszystko i jestem w wielkim szoku że ta praca zabrała ci tak mało czasu! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku najpierw myślałam, że to jest zdjęcie! <3
    Cudownie Ci wyszła ta praca, ja nie umiem rysować takich cudeniek.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz lepiej Ci idzie - jeszcze trochę i nie będę mogła odróżnić czy to rysunek czy zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny portret! Kolor i cienie na twarzy, oraz usta zachwycają. Również czasami rysuję na tablecie. W jakim programie to powstało? Ja rysuję w Adobe Photoshop:)

    Pozdrawiam, Klaudia
    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam cię do akcji "Moja przestrzeń twórcza":)
      http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/2016/07/akcja-moja-przestrzen-tworcza.html

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥