Portret Ayuny

10:41:00

Hej wszystkim!
Jakiś czas temu obiecałam Ayunie (dobrze to odmieniam?) z bloga  https://ayuna-chan.blogspot.com/ , że ją narysuję. Wybacz, że musiałaś tak długo czekać, ale miałam kilka podejść do tego rysunku. Były tak brzydkie, że usunęłam je natychmiast. Szkoda, mogłabym pokazać wam bardziej karykatury niż portrety Klaudii... Chociaż nie, raczej nikt nie chciałby tego oglądać. W każdym bądź razie wczoraj rano postanowiłam w końcu wykonać tę pracę. Zajęło mi to około 2,5h. Pomimo tego, że nie jestem w pełni zadowolona z efektu wysłałam rysunek. Cóż, ważne, że Klaudii się podoba, prawda?


Wzorowałam się na tym zdjęciu:

Wiem, że kurtka mi nie wyszła, a ostrość uznała, że jest tu niepotrzebna, ale każdy z nas miewa te gorsze dni. Dobrze, już nie będę marudzić! Pozdrawiam Ayune i cieszę się, że ci się podoba. ♥
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Tak, dobrze to odmieniłaś :D Chodź imię japońskie, traktuję je i odmieniam zupełnie jak polskie ;) Chętnie zobaczyłabym swoje karykatury :D szkoda że je usunęłaś... no nic. Jak mogłabym nie być zadowolona kochana z tego rysunku, skoro zajął ci tyle czasu i tyle pracy... jestem bardzo szczęśliwa! Gdzie tam kurtka ci nie wyszła, przesadzasz, dla mnie jest idealnie <3 :D UWAGA WSZYSCY, PROSZĘ OBSERWOWAĆ BLOG AMY, BO TO FANTASTYCZNA, KREATYWNA OSOBA Z WIELKIM TALENTEM! Pozdrawiam cieplutko i raz jeszcze dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mnie zawstydziłaś... :D Nie ma za co. ;*

      Usuń
  2. Woooow, jak żywa! :D Dobra robota, świetnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie rysunek jest bez zarzutów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Ja ołówkiem nie umiem zrobić porządnego portretu, a co dopiero grafika komputerowa xD Superowa praca, oby tak dalej :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW!
    Rysunek wspania ły *.*
    Dla mnie jest bez skaz, ale wiem, że największym krytykiem autora jest on sam, więc chyba zawsze komuś coś w rysunku nie pasuje :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego, dawno obiecanego bloga!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak czytałam wstęp i był ten...gif? To nie wiedziałam, które to zdjęcie, a które rysunek xD
    wyszedł ci naprawdę super
    Zapraszam do mnie:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! świetnie ! chociaż ja bym trochę jeszcze to futerko poprawiła od kaptura, ale ja to jestem ja :P super świetnie wyszło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam, ale jestem leniwa, więc wiesz. :P Dzięki! <3

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥