LBA #3, #4, #5

11:01:00

Hej wszystkim! 
Zostałam nominowana aż do trzech LBA! Uznałam, że jeszcze trochę poczekam, bo jak wiadomo, gdy ktoś zostanie nominowany powstaje lawina, która zasypuje wszystkich. Nikt więcej mnie nie nominował, więc postanowiłam, że czas zrobić ''zbiorowego'' posta i odpowiedzieć na wszystkie pytania za jednym zamachem. Może na początek, co to LBA?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

źródło: http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-award.html?m=1
Pytania od Wiktorii z http://podrozksiazkach.blogspot.com/
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Dostać się na medycynę i mieć udane życie.
2. Lubisz czytać książki?
Lubię to mało powiedziane, kocham!
3. Gdybyś mogła przefarbować włosy to jaki byś wybrała kolor?
Jestem szatynką i chciałabym mieć kasztanowe włosy albo rozjaśnione końcówki.
4. Czy chciałabyś się kiedyś cofnąć w czasie?
Chyba każdy z nas chciałby naprawić błędy, które popełniliśmy w przeszłości. Pomimo tego nie chciałabym cofnąć się w czasie, ponieważ moje złe decyzje mogły wpłynąć na to jaka teraz jestem i co robię.
5. Jakiego koloru jest twoje życie?
Nie za bardzo wiem jak odpowiedzieć na to pytanie. Myślę, że moje życie jest koloru szarego. 
6. Który z kolorów tęczy najbardziej ci się podoba?
Niebieski ♥
7. Masz ulubiony sport?
Siatkówka i badminton.
8. Jaki jest twój talent?
Z tego co mi mówią poloniści, piszę ''niesamowicie''. Natomiast ja uznałabym za talent to, że potrafię się dopasować do każdej sytuacji. :)
9. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Nie mam zielonego pojęcia. Od zawsze chciałam go mieć. 
10. Spodziewałaś się nominacji?
Nie, ponieważ byłaś pierwszą osobą, która mnie nominowała. 
11. Podobały ci się pytania?
Bardzo.

Pytania od Saphiry z http://zkredkami.blogspot.com/

1. Dlaczego założyłaś blog?
Było to moje małe marzenie. 
2. Co najbardziej lubisz jeść?
Nutella
3. Kim jako dziecko chciałaś być w przyszłości?
Malarką i pisarką.
4. Co najbardziej lubisz robić?
Spać. :D
5. Co najmniej lubisz robić?
Sprzątać, tak jak większość osób.
6. Czy lubisz pomidory?
Fani pomidorów, nie zabijcie mnie! Nienawidzę ich...
7. Zbierasz kapsle od Tymbarków?
Nigdy nie zbierałam, więc teraz też tego nie robię.
8. W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wakacje?
W domu, grając ze znajomymi, czytając książki i słuchając muzyki.
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski.
10. Spodziewałaś się nominacji?
Tak. 
11. Podobały ci się pytania?
Oczywiście, że tak. 

Pytania od Kornela z http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/
1. Skąd wziął się twój nick?
Gdy założyłam konto na battle.necie musiałam wymyślić jakiś nick, to oczywiste. Sama nie wiem dlaczego wpisałam Amy, ale wszyscy znajomi z internetu teraz tak do mnie mówią, nawet brat. :)
2. Ile wymyślałaś nazwę bloga?
To nawet nie była minuta. 
3. Grzyb to owoc czy warzywo?
Ani to ani to. Grzyby to oddzielne królestwo. Nie zaliczają się do roślin, ponieważ są cudzożywne ani do zwierząt, bo nie mogą się ruszać. 
4. Umiesz grać na jakimś instrumencie, a jeśli tak to na jakim?
Na nerwach się liczy?
5.  Umiesz powiedzieć ''stół z powyłamywanymi nogami''?
Tak, umiem. 
6. Wierzysz w przepowiednie z nakrętek z Tymbarków?
Wybacz Kornel, ale nie. :D
7. Lubisz czytać książki?
Kocham. 
8. Masz ulubionego twórcę/artystę?
Nie jestem w stanie wymienić jednego.
9. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam ulubionego aktora czy aktorki.
10. Co sądzisz o moich pytaniach?
Są bardzo ciekawe. Trochę zdziwiłam się, gdy zobaczyłam pytanie z grzybem. 
11. Spodziewałaś się nominacji?
Tak. 

Dziękuję wszystkim za nominacje! Nie nominuję nikogo.
~Amy

Zainteresują Cię:

3 komentarze

  1. Rozwala mnie ten grzyb za każdym razem jak czytam xD Super odpowiedzi! Też niecierpię pomidorów... ale ketchup i pomidorowa są pyszne xD
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko na mnie spadła ta lawina hehe :D
    Super odpowiedzi.
    Też umiem grać na nerwach :>
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czytać książki i miałam podobne marzenia w przeszłosci :)

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥