AKCJA ''Moja Przestrzeń Twórcza''

22:49:00

Hej wszystkim!
Ostatnio Klaudia z bloga http://sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com/  zaprosiła mnie do wzięcia udziału w akcji ''Moja Przestrzeń Twórcza''. Na czym to polega? Pozwolę sobie zacytować słowa autorki pomysłu.
''Robimy zdjęcie miejsca, w którym tworzymy. Bez aranżacji. Po prostu podczas np. rysowania, czy wyklejania robimy fotkę przestrzeni, która obejmuje naszą pracę. Jeśli pijesz wtedy kawę to niech też tam będzie. Jeśli masz wokół siebie mnóstwo ''śmieci'', nie sprzątaj ich specjalnie do zdjęcia. Niech to będzie prawdziwe i nie ustawione. Koniecznie na zdjęciu musi się znaleźć także praca, którą akurat wykonujemy. Bardzo mile widziany jest opis zdjęcia chociażby w kilku słowach. Akcja jest o tyle uniwersalna, że może w niej wziąć udział każdy kto coś tworzy, nie ma znaczenia, czy jest to rysowanie, malowanie, hand made, czy np. malowanie paznokci.''
Uważam, że akcja jest świetna! Bardzo się cieszę, że mi o niej napisałaś w komentarzu pod jednym z moich postów.  Mam aż trzy miejsca, w których rysuję. Pierwsze, przy biurko. Drugie, przy duuużym stole. Trzecie, w łóżku. Postanowiłam, że pokażę wam miejsce, w którym rysuję najczęściej, więc jest to biurko. Muszę zainwestować w nowe, bo od rysowania całe się rozjeżdża na wszystkie strony. Niestety nie jest skręcane, a klejone, więc nic na to nie poradzę... Nie przedłużając, z bliska wygląda to tak:


Ulubiony zestaw ołówków, cienkopisy, wstępny szkic na różowej kartce, ciepła herbata i oczywiście pełno małych ''śmieci z gumki'', a w samym środku rysunek.

Playlista z muzyką zawsze musi być, więc czemu wtedy miałoby jej zabraknąć? Przypuszczam, że waszą uwagę zwróciło ''to coś'' stojące na książce. A więc już wyjaśniam. Jest to kwietnik, do którego przywiązałam (po wielu próbach, które wykańczały moje nerwy sprawiając, że miałam ochotę rzucić tym wszystkim o ścianę...) kamerkę internetową. Nie, nie nagrywam kamerką. Przymocowując ją w odpowiedniej pozycji służy mi jako statyw na telefon. I po co wydać sto złotych jeśli można mieć taki sam efekt za darmo? Speed drawing właśnie się renderuje, więc pozostało jedynie cierpliwie czekać, a u mnie z tym ciężko. W każdym razie, tak jak prosiła Klaudia, nic nie aranżowałam. Był syf i jest syf. ;D

Obiecywała, że będzie dużo postów, a jest jeden na tydzień... Ciekawe co ją odciągnęło od tych planów. Jedno słowo i wiesz wszystko: ANIME.



~Amy

Zainteresują Cię:

15 komentarze

  1. Też masz w miarę zadbane miejsce pracy, a ja wciąż boję się pokazać swojego ;c

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie okruchy z gumki leżą zawsze na dywanie pod stołem, lub na moich spodniach, bo notorycznie je zrzucam;)
    A ten przyrząd leżący na podkładce pod mysz (tam koło ołówków) to myszka??

    Statyw z kwietnika mega xD
    I widzę, że zapowiada się ciekawy rysunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to myszka gamingowa z Mad Catza. :)

      Usuń
  3. Fajnie masz urządzone to miejsce pracy :D U mnie też zawsze wielkie syf xD Co ciekawego konkretnie oglądasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie było Noragami. Obejrzałam w jeden dzień dwa sezony... Dzień w dzień jakiś sezon anime musiałam obejrzeć. ;D A tak to same romanse, bo coś mnie wzięło. A potem ryczałam prawie przyklejona do monitora cały dzień, bo są takie wzruszające. xD

      Usuń
    2. Noragami nie widziałam, skoro tak szybko obejrzałaś, to rozumiem, że polecasz? XD To ja akurat bardzo lubię romanse oglądać, tylko mój coś nigdy chętny nie jest xD Też zawsze ryczę, spoko :D

      Usuń
  4. Ale czysto! Ty byś widziała moje biurko xD Porażka xD
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz porządek, u mnie przy rysowaniu jest wszystko :P Haha też muszę się zabrać za ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro pokażę swoje hehe :D W sumie to mam dwa takie miejsca.
    Dobry pomysł z tym statywem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta akcja ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa akcja i super rysunek *-*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się świetnie! Piękny rysunek :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie Twoje miejsce pracy to wcale nie syf! Dla mnie jest tak, żebyś Ty ogarniała przestrzeń, miała wszystko co potrzebne pod ręką! Z resztą w porównaniu ze mną to Twoja przestrzeń lśni czystością! :D
    Cudowny rysunek!! *.*
    Dziękuję za tak miłe słowa na moim bloku! :* <3
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Również pozdrawiam. ♥

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥