To do list in Summer 2016

13:30:00


Hej wszystkim! 
Postanowiłam zrobić moją listę rzeczy, które chcę zrobić w te wakacje. Bez zbędnych komentarzy przejdźmy do konkretów.

1. Rysowanie - Chciałabym podszkolić się w rysowaniu, w digitalu jak i tradycyjnym rysunku.
2. Książki - Mam zamiar przeczytać jak najwięcej książek!
3. Drugi blog - Taaak, chcę ruszyć z JustAmy. Jakoś nie mogę się do tego zabrać.
4. Fotografia - W lato wszędzie jest zielono, słonecznie (aż za bardzo, huh. :/), idealna pogoda do robienia zdjęć!
5. Gry - Gdyby nie blog, pewnie całe lato spędziłabym grając w gry. Tak czy siak, nie mam zamiaru z nich zrezygnować. <3
6. Świeże powietrze - Jestem typem człowieka, któremu do szczęścia wystarcza książka, kredki, herbata, łóżko i kot. Po co wychodzić na dwór! :D Właśnie dlatego mam zamiar wyjść z mojej ''bezpiecznej jaskini'' na zewnątrz.
7. Książka - W poprzednie wakacje zaczęłam pisać książkę, ale po pewnym czasie moja wena ulotniła się i rzuciłam ją w kąt. Może w tym roku się uda?
8. Odpocząć... ♥
Czy wy też macie taką listę? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
~Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. Oby Ci się udało wszystko zrealizować. Dobrze jest czytać takie posty bo od razu napędzam się energią do działania. :)
    Też założyłam kolejnego bloga hehe na ten nie mam czasu a ja nowy robię Thru life ;( xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zrealizowania listy! Ja mam swoją w głowie i udaje mi się ja (jak na razie) realizować :D

    Zostałaś nominowana do LBA!
    http://zkredkami.blogspot.com/2016/06/libster-blog-award.html

    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominacja LBA xD

    http://nelisioweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥