Special na 10k wyświetleń + Infodajka

22:26:00

Hej wszystkim!
Długo nie było posta, ale jestem pewna, że mi to wybaczycie. Przez ten czas zastanawiałam się co zrobić ze specialem, bo przecież obiecałam, a nie ma. Najgorszy był fakt, że już prawie 11k wyświetleń, a tu nic.
Tak więc pewnego wieczoru, siedząc z kotem na kolanach i popijając herbatę wpadłam na genialny pomysł. Był to ten idealny, którego szukałam przez cały czas. Proponowaliście bym narysowała jakiś rysunek... Nie, to zbyt proste. Chciałam czegoś wyjątkowego! Tak jak napisała Saphira i chyba Oczami Humanistki, wymyśliłam coś lepszego. Werble proszę... Założyłam kanał na YouTube! Nie wiem jak u was, ale w tym roku spełniam swoje marzenia. Jakoś tak wyszło, że spełniłam aż trzy! Oczywiście nie będę poprzestawać na takiej ilości i postaram się spełnić wszystkie. Myślę, że pod koniec roku zrobię takie podsumowanie tego co udało mi się osiągnąć przez te dwanaście miesięcy. Ja tu piszę jakieś pierdoły, a wy jesteście ciekawi kanału! Przedstawiam pierwszy filmik.. Z góry przepraszam za wszystkie błędy, ale jestem całkowicie zielona w tych sprawach...
Dla zainteresowanych: druga część filmu powinna pojawić się jutro wieczorem. :) Teraz kolej na pozostałe informacje.
1. Założyłam konto na zblogowani.pl
2. 29 czerwca pojawi się spóźniona To do list in Summer 2016
3. Może uda mi się ułożyć tygodniowy plan postów?
4. Mój znajomy zaproponował bym założyła swoją stronę na facebooku, co wy na to? Ja jakoś nie jestem do tego przekonana, mam złe wspomnienia z fb.
5. Jutro albo pojutrze zrobię ankietę, która będzie dotyczyć postów, które chcecie zobaczyć na blogu.
Dajcie koniecznie znać w komentarzach co o tym wszystkim sądzicie. Bardzo chętnie poczytam wasze opinie.

~Amy

Zainteresują Cię:

10 komentarze

  1. Gratuluję! Bardzo dobrze wyszedł Ci filmik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Masakrycznie namęczyłam się przy edytowaniu, dziesięć razy usuwałam wszystko... No i chyba z trzy razy przesyłałam ten filmik, bo nie ma prądu, jestem ślepa i zamknęłam przeglądarkę... I jeszcze nagrywałam telefonem ustawionym na stercie książek i cały czas patrzyłam się czy nie spada. xD

      Usuń
    2. Przesyłanie trwa 4-5 godzin...

      Usuń
  2. Ale fajnie, że załozyłaś kanał na YT! Lecę subskrybować ;D Nie polecam Ci robić listę pojawania się postów, ponieważ będziesz się przymuszać do ich robienia, a co za tym idzie stracą. A listę co zrobić w lecie chętnie zobaczę :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    PS.: Gratuluję tylu wyświetleń ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za subskrypcję kanału. <3 Masz rację, lepiej jej nie będę robić, bo to może się źle skończyć. ;D

      Usuń
  3. Gratulację i życzę dalszych powodzeń!
    Co do filmiku. Muzyka jest bardzo dobrze dobrana i trafiłaś w mój gust ^^
    No, a jeśli chodzi o całość to po jakimś czasie robi się nudne(przynajmniej dla mnie) i z takiej perspektywy widać, że to co robimy (rysujemy, kolorujemy) jest strasznie nudne i monotonne XD
    Ale jak widać, wszystko zależy od perspektywy :)
    Ogólnie pomysł z kanałem jest bardzo dobry, ponieważ można zobaczyć jak kolorować. Co do facebooka. Myślę, że będzie to nie najgorszy pomysł i będziesz mogła bardziej zintegrować się z czytelnikami/widzami, i będzie to tak zwany "level up" w kierunku twojej twórczości w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jest to nudne. Uwielbiam oglądać takie rzeczy na yt, a jak jest ładnie pokolorowane, to nawet w normalnym tempie mogę oglądać. Jeśli ktoś jest wkręcony w kolorowanie, to uwierz mi. Taki filmik będzie dla niego bardzo interesujący. :D Z tym facebookiem jeszcze się zastanowię, popytam. Btw, trochę dziwnie bym się z tym czuła, tak jakbym była jakąś artystką, ponieważ w końcu to fanpage... Samo ''fan'' mnie przeraża. xD
      Dziękuję za długi komentarz. ♥

      Usuń
  4. Jesteś nominowana do LBA! :)
     http://podrozksiazkach.blogspot.com/2016/06/12jest-lba-wiec-nie-ma-wyjscia-ale-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w youtubowaniu! :D Leci sub, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥