Rysunek: Pierzasta dziewczyna

16:39:00

Hej wszystkim! 
Skoro mam wolne, posty powinny pojawiać się na tym blogu co dwa dni. Lada dzień planuję wystartować z Just Amy, ale pierwszą rzeczą, którą muszę tam zrobić jest zmiana szablonu. Planuję też popracować nad treścią i być może ułożyć sobie jakiś plan wstawiania postów (mam na myśli oba blogi). Wy będziecie wiedzieli co danego dnia ma się pojawić, a ja będę miała łatwiej z planowaniem czasu! Jeszcze jedna sprawa, chcielibyście zobaczyć moją ''To do list in Summer 2016''? Do zrobienia takie wpisu zainspirowała mnie JulaLou. Może w końcu zaplanuję sobie wakacje? :) No nie powiem, miło by było.  Nie przeciągając, przejdźmy do rysunku.

Chciałam coś w żółci i czerwieni, ogólnie nie niebieski i fiolet! Wykluło się z tego takie coś. Haha, wykluło. Wiecie, pióra, pierzasta dziewczyna... Nie? Kurde... Jeśli ktoś śledzi mojego instagrama (pozdrawiam kochane osóbki, które to robią ♥), mógł zobaczyć work in progress. No cóż, żeby nie było, dla tych leniwych wstawię tutaj.

Najpierw zaczęło się od brudnego i koślawego szkicu, który łamał wszelkie prawa anatomii i grom wie jeszcze czego. Przeleżał sobie kilka godzin, a gdy znów na niego spojrzałam wróciłam do pracy.

Tutaj już są jakieś nadzieje na zwycięstwo, ale myśl o rysowaniu włosów niszczy je, pali, zakopuje i odchodzi pogrążona w smutku.
Nareszcie! Udało się! Victory! A wtedy myślę sobie... Jeszcze line art. Facepalm gwarantowany. Skończyłam go o północy (co za poświęcenie) i mi się nie podoba. Nie lubię go, jest brzydki, fu.
PS. Teraz czytam to co napisałam i zastanawiam się co ze mną jest nie tak. Normalnie skasowałabym wszystko i napisała od nowa, ale jestem zbyt leniwa. W takie dni jak ten chyba nie powinnam udzielać się w internecie. :D

~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Dobra robota z włosami, świetne są :) No i fajnie się wszystko komponuje, nic dodać, nic ująć :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek bardzo mi się podoba. Czasami takie posty teź są potrzebne. Możemy lepiej poznać Ciebie ;) Poza tym gdyby wszystkie posty były idealnie zaplanowane byłoby na blogu nudno :D
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Serio są potrzebne? Nie patrzyłam na to z tej strony. xD

      Usuń
  3. Podoba mi się bardzo, że tak dokładnie potrafisz zaplanować szczegóły w swoich pracach. U mnie zwykle nie ma porządku i idę na żywioł - co nie zawsze wychodzi.
    Bardzo pięknie wyszedł rysunek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Twój rysunek mnie po prostu zachwycił *.* Masz naprawdę wielki talent *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny rysunek!
    Ja jednak lubuję się w stylu bardziej realistycznym, ale troszkę fantazji trzeba w życiu mieć! =^.^=
    Pozdrawiam! nelisioweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak to racja. Również lubię styl realistyczny ale stworzenie takiego rysunku zajmuje więcej czasu. :)

      Usuń
  6. Świetny rysunek. Lubię rysunki wykonane właśnie w takim stylu jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piórka wyszły Ci naprawdę przeuroczo :3 bardzo mi się podobają! Cały rysunek też oczywiście piękny :D

    http://natsumiaiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już zaglądam do ciebie :3

      Usuń
  8. Piękny rysunek, najbardziej podobają mi się włosy i ich kolor:) Pozdrawiam


    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥