Rysunek: Dziewczyna z wiankiem

12:00:00

Hej wszystkim! 
Wybaczcie, że posta nie było AŻ DZIESIĘĆ DNI... Wystawienie ocen, wycieczka do Warszawy (na instagramie wstawię zdjęcia), jakoś to wszystko mi się zwaliło na głowę i nie miałam na nic czasu. Od teraz blog rusza pełną parą, a ja mogę zająć się w końcu tym co kocham, czyli rysowaniem i czytaniem.


Przybory:
- Chameleon Markers
- Winsor&Newton Brushmarker
- Winsor&Newton Promarkers
- Sakura Pigma Micron cienkopisy + cienkopis Brush
- Sakura Gelly Roll White

~Amy

Zainteresują Cię:

10 komentarze

  1. Bosze jak pięknie! Cudownie, mam wielkiego hopla na punkcie rysunków, zachwycam się każdym ale to nie tylko dlatego że uwielbiam prace, ale artystycznych i kreatywnych autorów przede wszystkim :) masz wspaniałe prace, oryginalną i jedyną w swoim rodzaju kreskę i charakterystykę ozdabiania. Ugięły mi się kolana gdy przeczytałam ze chciałabyś mnie narysować, poczułam jakby kopnięcie szczęścia :3 bardzo, bardzo mi miło z tego powodu i dziękuję już z góry. Na pewno odwdzięczę się i wynagrodzę ten trud :) https://www.facebook.com/klaudia.l.lisowska - to mój link do fb, gdybyś nie wybrała żadnego zdjęcia z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zawstydziłaś... Dziękuję za przemiły komentarz! ♥

      Usuń
    2. Odpowiadam: nie mam piegów :D wydaje się w niektórych zdjęciach że mam rude włosy, ale to mylące światło. Ogólnie mam brązowe włosy i brak piegów :)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że odpoczęłaś. Warto wziąć czasem oddechu od codzienności i pozwiedzać nowe miejsca. Mam nadzieję, że wenka Ci będzie dopisywała :)
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że ten odpoczynek dobrze na mnie wpłynął, a wena wylewa mi się uszami. :DD

      Usuń
  3. Piękny rysunek. A co do nieobecności to się nie martw-rozumiemy ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój rysunek bardzo mi się spodobał *.* Masz naprawdę talent ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie się powtarzam, ale zachwyca mnie sposób w jaki robisz kwiaty! Są takie ładne i delikatne! *w* Całość oczywiście też cudna, zwłaszcza podoba mi się połączenie kolorów :D Pozdrawiam ciepło! :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moja mama też się nimi zachwyca. xD Również pozdrawiam. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥