RYSUNEK: Dziewczyna wśród kwiatów + INFO

08:33:00

Hej wszystkim!
Wczorajszy dzień był cudowny! Wczoraj odbył się szkolny wernisaż, podczas którego zaprezentowano prace moje i trochę starszej dziewczyny ode mnie. Zrobiła je na formacie A3 pastelami i uważam, że również były piękne. Pamiętacie jak wspominałam Wam o konkursie wiedzowym z ,,Władcy pierścieni''? Jestem niemal pewna, że go wygram. To byłoby dość śmieszne ze względu na to, że teoretycznie nie miałam go pisać. Niestety 25 maja leżałam w domu z gorączką, więc nie miałam jak. Ku mojemu zdziwieniu dyrekcja przełożyła konkurs na 31. Do tego żeby wczorajszy dzień był jeszcze lepszy, przyszła moja paczka! Za kilka dni pojawi się haul. 
Nie zdradzę czego użyłam do tego rysunku, ponieważ są to rzeczy z paczki. 
Have a great day!
~Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. Ładny rysunek, strasznie podobają mi się te róże i oczka :D Jedynie jak dla mnie za dużo refleksów na włosach, zwłaszcza na koczku, to sprawia, że kolor się trochę gubi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże są piękne, a włosy niesamowite. Tylko twarz wydaje mi się jakaś taka trochę dziwna... ale nie przejmój się! Co smok może wiedzieć o twarzach ludzkich xD
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Pomysł też jest świetny wykonanie genialne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥