POST GOŚCINNY - LightBreeze

21:40:00

Hej!
W realu prawie wszyscy na mnie mówią Weronika, a w internecie posługiwałam się już wieloma pseudonimami, jednak obecnie stanęło na LightBreeze co mniejwięcej znaczy lekka bryza, co jest moim całkowitym przeciwieństwem, bo bardziej porównywałabym się do huraganu ;). Moja nazwa to bradziej taki żart. Za te kilkanaście dni (w końcu!) skończę 1 gimnazjum.
Aktualnie mam jeden czynny blog, czyli Fan of books, który prowadzę gdzieś pół roku i jest głównie o książkach, ale oprócz recenzji da się tam tez znaleźć wywiady i tagi, lecz zamierzam dodać niedługo nową serię, typu przemyślenia książkoholika lub coś podobnego ^^ Bloga założyłam, bo chciałam z ludźmi dzielić się swoimi emocjami po przeczytanej książce, szczególnie tej dobrej. Znacie to uczucie po emocjonującej powieści, gdy pragniecie komuś o niej opowiedzieć? Właśnie po to jest moja strona.


Prowadziłam też innego bloga, o całkiem innej tematyce- o rysowaniu. Zajęciu, które w dużej mierze wypełnia mój wolny czas. Był to Szkicownik555. Niestety, z braku czasu i weny, postanowiłam zawiesić go, a ostatnio jeszcze okazało się, że nie mogę wejść na tamto konto, jednak prawdopodobnie na wakacje założę podobnego bloga. 



Moją inną pasją jest granie na pianinie, pisanie własnej książki, od niedawna projektowanie stron na bloggerze. Jestem osobą towarzyską, znajomi mówią, że bardzo wesołą i gadatliwą. Często lubię rodzinie i znajomym opowiadać o przeczytanych książkach czy o nowym rysunku. 
Uwielbiam lato, a w życiu staram się kierować zasadą ,,łap każdą chwilę’' :)
Moim ulubionym cytatem i zarówno tym, z którym mogłabym się utożsamiać jest fragment książki wujka Ricka czyli ,,Apollo i Boskie Próby’’


,,Wszystko jeszcze da się odmienić (…) To jest dobre w byciu człowiekiem. Mamy tylko jedno życie, ale możemy wybrać, jaka będzie nasza opowieść.’’
Nie będę już się Wam rozpisywać o sobie, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do zobaczenia mojego bloga!

Buziaki :*

_________

Amy: 11 czerwca pojawi się kolejny post gościnny. Tak się zakręciłam, że nie ogarnęłam dat, wybaczcie. xd

Zainteresują Cię:

2 komentarze

  1. Bardzo piękne rysunki *.* Koniecznie podeślij mi link do bloga, który założysz.
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie rysujesz. Twój styl pisania też jest bardzo przyjemny, więc bardzo chętnie przeczytałabym twoją książkę ;) Na pewno wpadnę na bloga książkowego i kiedyś na rysunkowego :D
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥