Infodajka: Nowy szablon, special

20:48:00



Hej wszystkim! 
Nie trudno jest zauważyć zmianę szablonu bloga. Stary przestał mi się podobać, dlatego całkowicie go zmieniłam. Musiałam poświęcić cały dzień, by był taki jak sobie wymyśliłam. Nie ma niczego za darmo. ;) Całość przygotowałam w sobotę na blogu testowym.
 Zmiany, które wprowadziłam:
- usunęłam grafiki do postów
- strony znajdują się na samej górze
- wyszukiwarka
- zmiana kolorystyki
- nowe ''O mnie''
- denerwujący gadżet ''udostępnij'' na początku wpisu stał się bardziej subtelny i przeniesiony na dół
- nowy wygląd komentarzy + zaokrąglone awatary
- etykiety
- ulepszony gadżet ''popularne posty''
- przewijany instagram na samym dole strony
- przewijanie zdjęć z każdego posta
- brak zakładki ''kontakt'' - mój e-mail jest podany w ''O mnie''.

Skoro omówiłam już wszystkie zmiany pozostała mi sprawa specialu. Jak wiecie (albo i nie), powoli zbliżamy się do 10k wyświetleń na blogu. Aktualnie jest 9881. Czas mija, licznik wzrasta, a ja mam dalej pustkę w głowie. Nie mam zielonego pojęcia co zrobić, gdy wybije ta okrągła liczba. Właśnie dlatego pytam Was! Macie jakieś propozycje? Piszcie śmiało, a ja postaram się rozważyć wszystkie.


Muszę zredagować stare posty, nieee...

~Amy

Zainteresują Cię:

7 komentarze

  1. Ja też ostatnio zmieniłam szablon bloga! Twój wygląda ślicznie i wspaniały rysunek w o mnie!
    Jak zrobiłaś popularne posty? Chodzi css i ten sprawy... Jak coś napisałabyś mi na priv ;)?
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę kod to ci podeślę. Gdzieś go mam, muszę poszperać.

      Usuń
  2. Świetny design :) Sama robiłaś czy skądś pobralas? Swietny jest ten gadżet popularne posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam podstawowy szablon, ale jedyne co z niego zostało to menu na górze. :DD

      Usuń
  3. O wiele lepszy szablon. Dużo przyjemniej ogląda się teraz bloga, choć poprzedni nie był zły ;) Na 10k postów możesz narysować coś czego nigdy wcześniej nie rysowałaś, a każdy ma takie coś :) To tylko propzycja, ale jestem pewna,m że sama wymyslisz coś duużo lepszego
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę bardzo dużo zmian i jestem zachwycona nowym wyglądem bloga. Bardzo oryginalny i subtelny. Też muszę pomyśleć nad gadżetem ,,udostępnij". Jednak nie mam bladego pojęcia jak taki gadżet dodać na bloga. A może jakiś konkurs z okazji 10 tysięcy wyświetleń? Myślę, że na pewno wymyślisz coś bardzo ciekawego z tej okazji.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostajesz nominowana do LBA! :))
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥