HAUL ARTYSTYCZNY

13:22:00

Hej wszystkim! 
Jakiś czas temu wspominałam wam, że planuję zrobić haul. Najbardziej nie chciało mi się robić zdjęć (leniwy weekend), ale jak trzeba to trzeba. Zamówienie złożyłam na www.szal-art.pl. Jest to mój zaufany sklep, który uwielbiam. Świetnie pakują paczki, a dostawa jest błyskawiczna. Ja swoją dostałam na drugi dzień od wpłaty na konto bankowe. Za wszystko zapłaciłam 240,97zł, przesyłka była darmowa. Ogólnie to zrobiłam sobie prezent na imieniny, które są dopiero 10 czerwca, ale komu chciało by się czekać. ;D



1. SZKICOWNIK CANSON XL MIX-MEDIA 300g A4 - 35,55zł
Mogę go szczerze polecić. Kartki są naprawdę grube z fakturą z jednej strony.  Całość świetnie wykonana.

2.  KREDKI KOH-I-NOOR POLYCOR 24 Zestaw Portretowy - 63.70zł

Nie miałam okazji ich dokładnie wypróbować. Natomiast już mogę powiedzieć, że są świetnie zapakowane, mają soczyste kolory i pięknie wyglądają.

3. MARKERY TONALNE CHAMELEON Cool Tones Set - 87,40zł
Są cudowneee! Ich cena przeraża, ale są warte tych pieniędzy. Jeden marker kosztuje 18-20zł. Mam zamiar dokupić jeszcze dwa pozostałe zestawy: Pastel Tones i Earth Tones.

4. OŁÓWKI KOH-I-NOOR 12sztuk 8B-2H - 25,55zł


Postanowiłam nareszcie kupić sobie zestaw ołówków. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze mam z nimi problem. Przeważnie kupuję zwykłe ołówki (wiecie np. w Tesco) i zawsze są połamane. Dlatego, gdy dorwę jakiś specjalny to strzegę go przed wszystkim i używam do samego końca. Ten zestaw jest idealny (chyba były jeszcze z trzy albo cztery) i czuję, że zostanie ze mną na długo.

5. WINSOR&NEWTON BRUSHMARKER Wild Orchid - 9,90zł

Trudno mi było znaleźć kolor, którego nie mam. Niestety wersja z pędzelkiem ma mniejszy wybór kolorystyczny niż Promarkery, a ja większość z nich posiadam. To mój pierwszy marker z pędzelkową końcówką. Jest taka mięciusia jak prawdziwy pędzel. Jestem zachwycona!

6.  SAKURA PIGMA MICRON 005 & SAKURA PIGMA MICRON BRUSH - 5,52zł & 7,60zł

Zakochałam się w nich...
7.  FABER-CASTELL GUMKA W OŁÓWKU Z PĘDZELKIEM - 5,75zł

Bardzo precyzyjna, czegoś takiego potrzebowałam. Pędzelek też przydatny.

Jestem zadowolona w stu procentach z zakupu. Nie mogę doczekać się wakacji, by zacząć rysować. Nie wiem jak u was, ale u mnie wystawienie ocen jest za tydzień, więc tak jakby już będę miała wolne! Nareszcie odpocznę i będę mogła zacząć wstawiać posty na moim drugim blogu. Aktualnie nic tam się nie pojawia, ponieważ nie mam czasu pisać recenzji. W każdym razie życzę wam powodzenia w poprawianiu ocen przed końcem roku i udanych wycieczek. Ja jadę na jedną 7 czerwca, a na drugą 16-17 do Warszawy. :)
Jeśli chcecie recenzje, którejś rzeczy z tego posta piszcie w komentarzach!
Udanego weekendu.
~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Ja bym z chęcią poczytała o tych kameleonowych markerach, wyglądają bardzo ciekawie :D Mam dokładnie ten sam blok, ale ja mam mieszane odczucia co do niego :( Może po prostu za gruby jak dla mnie, ale mi się jakoś ciężko na nim pracuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten tydzień na blogu pojawi się pewnie tylko jeden post, jakiś rysunek albo kolorowanka. Po wystawieniu ocen, a dokładnie 11 lub 12 czerwca pojawi się post o tych markerach. Jeśli chodzi o szkicownik to zależy co komu odpowiada. :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy! Zaciekawił mnie szkicownik, mogłabyś coś więcej o nim napisać? I jakie ma kartki, bardziej sliske czy takie ... Nieśliskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Recenzja szkicownika powinna pojawić się od 13 do 17 czerwca. Kartki są ''nieśliskie'' :)

      Usuń
  3. Ale fajne przybory? Co sądzisz o Micronach? Również chciałybyśmy sobie je kupić więc chętnie przeczytamy recenzję na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja jest już na moim blogu. :) Znajdziecie ją w etykiecie ''Sakura Pigma Micron''.

      Usuń
  4. świetne kredki, uwielbiam <3

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio na dzień dziecka zaszalalam - kupiłam sobie panpastele tez za ok 200 zł :P
    Kredki portrait polycolor mam i jak na razie sprawują sie dobrze :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niedawno też kupowałam kilka rzeczy na szal-art.pl i też uważam, że to bardzo dobry sklep. Ja z chęcią oglądnęłabym recenzję wszystkich tych przyborów ;)
    Pozdro
    Saphira
    PS.: Jak masz czas to wpadnij. Będzie mi bardzo miło :D
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, zaazdro :( Gdy tylko zdobędę troche kasy to tez idę ta haul >:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hue hue też mam tę gumkę w ołówku. Szukałam czegoś takiego z rok biegając od papierniczego do papierniczego. Znalazłam przypadkiem, sprawdza się, a pędzelek doskonale nadaje sie do zmiatania paprochów od gumki do mazania.

    Co do ołówków to zawsze kupuję na sztuki, pojedynczo - te twardsze w marketach, miękkie w lepszym papierniczym lub empiku - one łatwo się kruszą a tam mają lepszej jakości. ;)

    Ale marzę o tych kredkach do portretowania. Kiedyś na pewno odwiedzę ten sklep :)
    Pozdrawiam i piękny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ukochany koh i noor :) kurczę, dawno nic nie rysowałam, muszę to zmienić! zostaję z Tobą i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥