WAŻNA INFORMACJA

21:05:00


Hej wszystkim! :)
W ostatnim poście wspominałam wam o masie nauki. Dzisiaj przychodzę do was z informacją o postach, które będą pojawiały się przez najbliższe tygodnie. Okazało się, że pomimo tego, że mam bardzo dobre oceny w tym parę szóstek... Muszę poprawić siedem przedmiotów, by mieć średnią, którą zaplanowałam. Nie wiem jak ja to zrobię, ale mam nadzieję, że się uda! Posty będą pojawiać się raz w tygodniu. Trzymajcie za mnie kciuki.
Odliczamy dni do wakacji!
~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mam dobrą wiadomość. Na 100% raz w tygodniu (albo częściej) pojawi się jakiś rysunek, ponieważ szkoła zaproponowała mi wystawę moich prac. Trzeba trochę pobazgrolić. :D

      Usuń
  2. Powodzenia! Będziemy trzymać kciuki! Podziwiam ludzi, którzy walczą o dobre stopnie :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że się uda. :)

      Usuń
  3. Powodzenia w poprawianiu tych 7 przedmiotów ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, jeśli mowa o liczbie dni do wystawiania ocen to zostało ich ok 20 nie licząc weekendów i świąt ;) Ja staram się mieć 6 z biologii i chemii ale nauczyciele się zastanawiają. Jaką zaplanowałaś sb średnią bo ja będę mieć ok 5,40. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Powodzenia w poprawie przedmiotów. Sama muszę to zrobić, ale szansa, że mi się uda jest taka jak na wygranie w totka. Szkoda, że posty będą rzadko, ale będę czekać ;)
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę! Trzymam za ciebie kciuki. :) Miejmy nadzieję, że obie jakoś sobie poradzimy. <3

      Usuń
    2. Też trzymam kciuki i nadal mam nadzielę :D W końcu czasami w totku się wygrywa!

      Usuń
  6. Szkoda :(
    Ja tam o szóstkach marze ale tez muszę poprawiać 😉
    Tam a propos - w której jesteś klasie ??
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu.../ siedem przedmiotów... Współczuję i trzymam kciuki. Ja muszę zaliczyć tylko teorię z muzyki żeby mieć średnią jaką zaplanowałam. Fajny blog, dopiero wpadłam ale bardzo mi się podoba :3 Obserwuję i liczę na to samo: akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zawsze się cieszę, gdy ktoś zostaje czytelnikiem mojego bloga. <3

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥