Rysunek: Czarodziejka

21:04:00

Hej wszystkim!
Wreszcie długi weekend, na który wszyscy czekaliśmy! Oznacza to więcej czasu dla swoich pasji. :) Dzisiaj przychodzę do was z rysunkiem czarodziejki. Osoby, które śledzą mojego instagrama już dawno widziały jej szkic. Niestety dopiero dzisiaj zabrałam się za dokończenie pracy.
SZKIC:
EFEKT KOŃCOWY:
Jutro Dzień Matki, szykujecie jakąś niespodziankę dla swoich mam? Dajcie znać w komentarzu! Jeżeli chcecie być na bieżąco, wpadajcie na instagrama. Wrzucam tam szkice, etapy pracy itd.
Udanego długiego weekendu!
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Strasznie podoba mi się kolorystyka i to, że jest dużo detali :D Szkoda tylko, że nie ma tła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem leniwa. :( Może kiedyś dodam w kompie.

      Usuń
  2. WoW! Niesamowite! Po szkicu myślałam, że może będzie to praca z nawiązaniem do Avatar: Legenda Aanga, ale kolory są inne. Bardzo mi się podoba twój rysunek.
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Wiesz co? Jakby się tak zastanowić to rzeczywiście coś ma z tej bajki. ;D

      Usuń
  3. Niespodzianka była:D
    śwuetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudownie Ci to wyszło :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥