Liebster Blog Award #2

11:50:00

Hej wszystkim! :)

Może na początek wyjaśnienia. Dłuugo mnie tu nie było i muszę przyznać, że zaglądałam na bloga tylko czasami. Koniec roku szkolnego, wystawianie ocen... Dużo z tym roboty. Muszę podciągnąć niektóre stopnie, przeczytać nudną lekturę i przygotowywać się do konkursu wiedzowego. Ogólnie mówiąc - nie wyrabiam. Im bliżej wakacji, tym bardziej mam wszystkich i wszystkiego dość. Chcę odpocząć, ale jeszcze nie mogę. Marzę o tym, by jak najszybciej skończyć szkołę i odetchnąć od tej bandy wariatów. Przez chwilę myślałam nawet o zawieszeniu bloga do wakacji, ale się rozmyśliłam. Nie wiem ile postów będzie się pojawiać przez ten czas. Jestem natomiast pewna, że od 24 czerwca blog ruszy pełną parą! Aktualnie na blogu jest 7400 wyświetleń. Przygotowuję dla was special na 10k. Powoli, ale zmierzam do celu. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie, czy nie, ale trzeba mieć nadzieję...

Zostałam nominowana przez Monikę z http://monika-artystka.blogspot.com/
Pytania od Moniki:
1. Co byś zmieniła w swoim życiu?
Za dużo by wymieniać.
2. Najlepszy rysunek, który stworzyłaś?
Przynajmniej mi najbardziej przypadł do gustu:
3. Jaki kolor dominuje w twoich rysunkach?
Szczerze, to nigdy nie zwracałam na to uwagi. Nie mam pojęcia.
4. Rzecz, czynność, której nigdy nie spróbujesz?
Nigdy nie będę paliła i brała narkotyków. Ludzie, którzy to robią marnują sobie życie.
5. Który blog jest najciekawszy według ciebie?
Nie mam ulubionego. Wszystkie są na równi. :)
6. Co najbardziej lubisz w blogach, które obserwujesz?
Autorów. 
7. Czego nie cierpisz podczas rysowania?
Strugania ołówka, kredek. Zawsze wszędzie od tego pełno śmieci, a jak niechcący dmuchniesz...
8. Ulubiona piosenka tego roku?
Dlaczego wszyscy każą mi wybierać jedną piosenkę?
9. Ulubiona marka przyborów?
Winsor&Newton.
10. Lubisz sport? Jeśli tak to jaki?
Siatkówka i badminton.

Będę łaskawa i nikogo nie nominuję! ♥ A tak z innej beczki, pasowałyby wam haule? Książki, gadżety i przybory plastyczne?
~Amy

Zainteresują Cię:

13 komentarze

  1. Haule jak najbardziej, zawsze miło się je ogląda :D Też mam właśnie tony roboty ze względu na koniec semestru, jak sobie pomyślę o czerwcowych egzaminach to mi od razu słabo :"D No i tak samo nie cierpię strugać zwłaszcza tych krótkich kredek :/koszmar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Krótkie kredki to koszmar.

      Usuń
  2. Ja miałam tydzień wolnego dzięki maturom i jakoś nie mogę się pozbierać...
    A co do hauli to z pewnością zobaczę :)
    Mi nawet struganie kredek nie przeszkadza, bo zrobiłam sobie ozdobny słoiczek gdzie lecą strugi i nawet może ujść za dekorację :D
    Pozdrawiam!
    fanofbooks7.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam aż tyle wolnego. :( Chyba też muszę sobie taki słoiczek zrobić... A jeśli chodzi o haul to pojawi się na początku czerwca. Trzeba trochę nachomikować rzeczy żeby było co pokazać. :D

      Usuń
  3. Gratuluję nominacji! Przyznam szczerze, że Twój rysunek mnie zachwycił *.* Mega talent ♥
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Ja też ostatnio na nic nie mam czasu. Koniec roku szkolnego to chyba najgorszy okres, bo nagle wszystko trzeba na hurt zrobić.
    Świetne odpowiedzi! :) Ja także nie potrafię wybrać jednej ulubionej piosenki. Za dużo tego :D
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Nagle masz na głowie trylion testów, kartkówek, odpowiedzi ustnych i lektur...

      Usuń
  5. Fajnie że odpowiedziałaś. Ja też nienawidzę strugać kredek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam twój ból. Ja też mam teraz mnóstwo do zrobienia w szkole, a najgorsze uczucie: brakuje ci jedna 5 do średniej, a z kartkówki dostajesz 4. Koniec roku to totalna masakra. A ja nawet lubię strugać kredki ;)
    Pozdro
    Saphira (z googlowskiego konta)
    zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do czytelników! Już wpadam na twojego bloga. ;>
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Haule jak najbardziej!
    Zapraszam:
    naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię i już wpadam na twojego bloga. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥