KOLOROWANKA TYGODNIA: ZAGINIONY OCEAN + INSTAGRAM!

18:34:00

Hej wszystkim! :)
Na wstępie muszę się pochwalić, że poprawiłam dwa przedmioty, jeszcze tylko pięć! Mam masę roboty. Termin oddania prac na wystawę zbliża się wielkimi krokami, a ja co? NOTHING. Też tak macie, że gdy wam na czymś zależy nic wam nie wychodzi? Ja tak mam... Cały czas zastanawiam się nad specialem na 10k i zero pomysłów. Był jeden, ale chyba znowu nic z tego nie wyjdzie. Aktualnie jestem chora i męczę lekturę szkolną. Dochodzi do tego ,,Władca Pierścieni'', który mi się chyba znudził. No bo ile można to czytać?! Niestety nie mam wyboru, ponieważ muszę sobie przypomnieć nieistotne rzeczy, których nikt nie pamięta na konkurs wiedzowy, który odbędzie się 25 maja. Właśnie przypomniałam sobie, że ogólny zarys życia Tolkiena też będzie... Ja chcę już czerwiec! Przejdźmy do dobrych rzeczy. Werble proszę... Damdamdamdamdam!
Założyłam instagrama! Muszę się wam do czegoś przyznać, nigdy go nie miałam. To moje pierwsze konto na tej stronie i nawet nie wiedziałam, że nie można wstawiać zdjęć z komputera. Mam rację, czy jestem ślepa? Żebyście widzieli moją minę, gdy się o tym dowiedziałam!

Mam nadzieję, że będziecie zerkać tam co jakiś czas. Zamierzam wstawiać rysunki, które nie ukazują się na blogu, szkice, zdjęcia różnych rzeczy, widoków itd... Tak, koty też będą. Mam nadzieję, że podzielacie mój entuzjazm związany z czymś nowym. Gdyby nie blog, nie założyłabym instagrama, bo po co? Nie przedłużając, kolorowanka tygodnia:

Nie zwracać uwagi na tą brązową kuleczkę...
Obiecałam, więc wstawiam. Wybacz, że z takim opóźnieniem. Kolorowanka Marzeny:


Dziękuję jeszcze raz za twoją pracę! <3 Pamiętajcie, że wy też możecie pokazać mi swoją wersję obrazka, który kolorowałam, wysyłając ją na: amyrysuje@gmail.com
Nie, nie jestem w T-Mobile...
Co robi młoda dziewczyna, gdy nie musi iść do szkoły? Gra od siódmej rano i rozmawia z kotem...
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Haha też o tym nie wiedziałam. Mam konto ale mam zrypany telefon z Windows 10 a tam nie ma aplikacji do insta. Mam konto ale żadnego zdjęcia, smuteczki :(
    Dlatego się nim nie pochwalę publicznie, również to moje pierwsze konto a założyłam je parę tygodni temu jeje :)
    Z chęcią Cię zaobserwuje, jednakże raczej nie będę wbijała tam za często, wiesz czemu ;)

    Pozdrawiam i powodzonka w konkursie, szkole, życiu ect!


    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jeszcze zostało 12 dni chodzenia do szkoły a potem WAGARY . Też mam instagrama (monika_artystka) też byłam zdziwiona że nie można dawać zdjęć z komputera ale się z tym pogodziłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorowanki są super! Ja nie mam w ogóle instagrama. Zastanawiam się czy załorzyć, ale na razie mi się nie chce. Powodzenia z tymi przedmiotami. Ja do paska muszę porawić tylko jeden, ale spróbuję trzy xD
    Pozdro
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam "Tajemny Ogród" i "Zaginiony Ocean" i według mnie ta pierwsza jest 100% lepsza. Nie lubię oceanu, ma takie śliskie kartki i w ogóle wydaje mi się że Joahnna Bosford się przy nim nie starała tak, jak przy wcześniejszych kolorowankach. A co do Instagrama to miałam jednego (@moshi_art), ale potem odinstalowałam przez przypadek i zapomniałam hasła, a teraz ściągnęłam drugiego (@kasiaaa9417), ale jakoś rzadko wchodzę, bo wolę Snapchata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o tym by Johanna Basford stworzyła dobrej jakości kolorowankę. Chciałabym taką z białymi i sztywnymi kartkami! Coś w stylu ,,Inwazji bazgrołów''... ♥ Ja snapchata nie mam i nigdy nie miałam. Nie rozumiem dlaczego go tak wszyscy uwielbiają (hmm, tak samo jak instagrama i fb xd) i chyba nigdy tego nie zrozumiem. I niech wszyscy mówią co chcą, że jestem zacofana i dziwna. Olać to. To chyba jakaś trauma do pustych idiotek, które robią sobie sto ''słit foci'' i siedzą na snapie 24/7. ;DD
      Już dodaję cię na instagramie!

      Usuń
    2. Coś chyba źle wpisałaś, bo cię nie mogę znaleźć. :((

      Usuń
  5. Ładnie połączyłaś kolory, podobają mi się przejścia na listkach :)
    Instagrama niestety nie mam, mam zryty telefon więc póki co to się nie zmieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś widziała te ''ładne'' przejścia na liściach wcześniej... Wyglądały na początku jak wymiociny. :DD

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥