TAG - 15 przypadkowych pytań

11:52:00

Hej wszystkim! :)
Jak pewnie wiecie nie mam ostatnio zbyt dużo wolnego czasu. Właśnie to popchnęło mnie do tego, by stworzyć nową serię na blogu. Będą to tagi i inne rzeczy w tym stylu. Zdecydowałam tak, głownie przez to, że zajmują mniej czasu niż inne rzeczy, które publikuję. Mam nadzieję, że nie będą pojawiać się zbyt często, ponieważ nigdy nie pałałam do nich jakąś sympatią. Może jest to okazja, by się do nich przekonać. No ale cóż. Czas pokaże, a z tego co wiem dużo osób lubi takie posty.
Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy.

1. Ulubiony kolor?
Szczerze, to lubię wszystkie.
2. Masz rodzeństwo?
Tak, starszego brata.
3. Wolisz spędzać czas sama czy ze znajomymi?
Jestem raczej typem samotnika. ;D
4. Masz jakieś marzenia?
Dostać się na medycynę.
5. Bez czego nie możesz wyjść z domu?
Telefon.
6. Czy masz zwierzę? Jak tak to jak się wabi i co to za rasa.
U mnie w domu zawsze były jakieś zwierzęta. Aktualnie są to 4 koty i pies.
Koty: Misiek, Puszek, Zuzia (persy), Puśka (norweski leśny)
Pies: Diego (krzyżówka teriera z kundlem)
7. Zbierasz coś?
Kolorowanki. xd Liczą się promarkery?
8. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, rysuję, słucham muzyki no i oczywiście piszę posty.
9. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Chirurgiem.
10. Czy byłaś kiedyś za granicą?
Nie, ale chciałabym pojechać do Anglii i Japonii.
11. Jakich piosenek słuchasz?
Odsyłam tutaj: <klik>
12. Kiedy masz urodziny?
2 marca.
13. Skąd pomysł aby prowadzić bloga?
Zawsze chciałam go założyć ale byłam na to za młoda. Wtedy byłam zła na mamę, że mi nie pozwala, ale teraz sama śmieję się z siebie.
14. Jaki masz znak zodiaku?
Ryby. (Pozdrowienia dla Kingi. ;D)
15. Co cię inspiruje?
Wszystko, ale najbardziej zdjęcia.

Koniecznie napiszcie w komentarzach czy wytrwaliście do końca! Podoba wam się nowa seria? :)
~Amy

Zainteresują Cię:

8 komentarze

  1. takie ala zlote mysli :D ps. dobrze, ze mama nie pozwala Ci na zalozenie bloga ;p za duzo rzeczy mozna na nim napisac i za duzo rzeczy moze sie przez to stac;p czym czlowiek starszy tym jest bardziej swiadomy tego co robi ;p

    pozdrawiam i takze obserwuje ! :D

    ciotkastiv.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Dopiero teraz, gdy jestem starsza dostrzegam wiele rzeczy, których żałuję. Byłam wtedy dzieciakiem i myślałam, że ''podbije internety''. :D Dobrze, że mi nie pozwoliła go założyć. Za to teraz prowadzę amyrysuje.blogspot.com, a pracuję nad drugim blogiem. Będę pisała recenzje książek i takie moje przemyślenia. Dziękuję za dołączenie do czytelników!

      Usuń
    2. Ha ha, ja jak miałam 11 lat założyłam bloga o grze o koniach z koleżanka ... Posty były bardzo inteligentne typu ,, horwse to fajna gra wygrałam kupon ! "
      Moze lepiej ze handlowego bloga tez założyłam gdy trochę ,,dorosłam" xD
      Tez pizzę bloga o recenzjach !
      Jak stworzysz drugi blog dasz mi znać ??
      Pozdrawiam !
      http://fanofbooks7.blogspot.com

      Usuń
    3. Oczywiście, że dam ci znać. Będziesz pierwszą osobą, która dostanie linka. ;D
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia Goś :* Rzadko wpadam, ale to nie znaczy, że o Tobie zapomniałam :* Nigdy nie zapomnę :* (pozdrów mamę!) P.S. Podwędziłaś parę piosenek ode mnie z mojej listy z YouTube - sprawdzałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda! Słuchałam tych wykonawców jeszcze przed twoją playlistą. :P A wszystkie przez polecane w yt. xd

      Usuń
  3. nie te z tej listy - te po tym jak Ci swoja pokazałam :X

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥