RYSUNEK: Sylvanas, królowa Banshee

22:30:00

Hej wszystkim! :)
Postanowiłam narysować Sylwanę (ang. Sylvanas). Jest to postać z popularnej gry gatunku MOBA od Blizzard Entertaiment - Heroes of the Storm. Gram w tę grę od wczesnej bety i do tej pory mi się nie znudziła. Najczęściej gram właśnie Sylwanką. <3 Może kolejny będzie Rehgar? Zobaczy się. Wiem, że taka ''ucięta'' nie wszystkim może się spodobać ale szczerze... Nie chciało mi się jej całej rysować. 
Program:
Paint Tool Sai
Tablet:
Wacom Intuos Pen&Touch S
Czas: 1,5h
Muszę przyznać, że dość szybko się z tym uwinęłam.
Oceniajcie, komentujcie i wszystko co chcecie. Przypominam, że założyłam nowego bloga! <klik>
Dawno temu narysowałam Lunarę też z hots'a. <klik> Tym razem na papierze. Zdecydowanie wolę digitale. 
''Gimbaza'' ma wolne przez trzy dni. :D
~Amy

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Heh, faktycznie są narysowane komputerowo xD
    Cały czas myślałam, że to jakieś pastele czy coś.

    Pozdrawiam.
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek bardzo fajnie wyszedł, postać mi się bardzo podoba, ale myślę, że kompozycja by lepiej wyglądała gdyby u góry obrazka nie byłoby tyle przestrzeni :) Świetnie Ci wychodzą digitale :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, już poprawiłam. Skończyłam go o 22:30 i tak mi się potwornie spać chciało, że uznałam, że poprawię to jutro. Miło, że ktoś zwraca uwagę na takie szczegóły. :)

      Usuń
  3. Woow na początku pomyślałam że to screen z gry *0*
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwsza gimbaza i nie mam wolnych trzech dni -.- moje kochane gimnazjum uznało ze po co marnować wolne dni i niech wszyscy pójdą do szkoły ...
    Masakra jutro poniedziałek . Życzcie mi powodzenia !
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w 5 i też muszę być w szkole przez te 3 dni -,-

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee! Teraz wszyscy znają moje imię. :( Wydałaś mnie. xd

      Usuń
    2. Cichoooo nikt nie widział xP

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥