RYSUNEK: Pora na kawę!

19:24:00

Hej wszystkim! :)
Ostatnio mam sporo nauki dlatego nie było posta. Robiąc porządki w szafce znalazłam rysunek z lutego 2015 roku. Uznałam, że tragedii nie ma, więc postanowiłam go wstawić.

Z tego co pamiętam używałam wtedy cienkopisu Edding 89 Office Liner EF (Pomimo tego, że korzystałam z niego bardzo długo - nie polecam. ;/), oraz oczywiście promarkerów.
źródło
Za kilka dni pojawi się nowa seria na blogu. Dzięki niej powinno pojawiać się więcej wpisów.
Aby do weekendu!
Wbiliście ponad 4,5k wyświetleń! ♥
~Amy 

Zainteresują Cię:

17 komentarze

  1. Śliczny rysunek.😊 Już nie mogę się doczekać tej nowej serii na pewno będzie świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To nie będzie nic wyjątkowego. ;D Jednak dzięki niej będzie więcej postów, ponieważ będzie zajmować mi mniej czasu niż inne serie, które aktualnie prowadzę.

      Usuń
  2. Świetny rysunek. Czekam na nową serię ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ale się zgrałyśmy postami xD bardzo fajny ten rysunek, może to dziwne, ale podoba mi się to w jaki sposób trzyma kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wtedy używałaś promarkerów? Myślałam, że stały się modne dopiero ostatnio... Rysunek jak zwykle cudny!

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promarkerów używam od lutego 2014 roku. xD Dziękuję!

      Usuń
  5. Rysunek cudowny ! :) Zapraszamy do nas http://agssymi.blogspot.com/2016/04/hejting.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i postaram się zajrzeć. :)

      Usuń
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! ♥ Already I look at your blog. Unfortunately I haven't got Instagram :/

      Usuń
  7. Ślicznie rysujesz. :) Jestem pod wrażeniem. Ja akurat robię portery, ale niedługo chcę wziąć się za coś kolorowego ;)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakiej tragedii ty mówisz, piękny rysunek :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ale piękny! Jestem pod wrażeniem takiego wykonania pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥