Liebster Blog Award

13:32:00

Hej wszystkim! :)
Im bliżej do wakacji tym bardziej nic mi się nie chce... Taki leń ze mnie. Macie jakieś propozycje odnośnie postów? Piszcie, śmiało.
Do LBA nominowała mnie Gealach z bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com. Jest to moje drugie LBA. Pierwsze możecie zobaczyć tutaj: ray-of-happiness.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html. Dziękuję ci bardzo za nominację! <3
Pytania od Gealach:
1. Miałaś trudne dzieciństwo?
Tak.
2. Jak często jesteś smutna?
Ostatnio częściej niż zwykle.
3. Jak spędziłaś dzisiejszy dzień?
Wstałam o 9, zjadłam śniadanie i grałam w hot'sa ze znajomymi. A teraz piszę tego posta. :D
4. Zamknij oczy i wyobraź sobie, że masz w dłoni jakiś przedmiot. Co by to było?
Ołówek. Czas coś narysować.
5. Czy istnieje symbol, zwierzę lub jakaś rzecz, cokolwiek z czym byś się uosabiała, co byłoby takim Twoim znakiem?
Zdecydowanie kot. Uwielbiam spać i odpoczywać.
6. Miałaś kiedykolwiek styczność z czymś, co wydawało Ci się zjawiskiem nadprzyrodzonym?
Nie wiem czy można to zaliczyć, ale tak. Często mam ''sny prorocze''. Coś mi się przyśni i zdarzy się na drugi dzień albo np. za tydzień. Trochę dziwne, ale nie narzekam.
7. O czym piszesz lub napisałabyś książkę?
Mam tyle prologów walających się w szafkach, że sama nie wiem. Na pewno coś fantasy.
8. Jak znosisz stres?
Jeśli chodzi o stres np. przed testem czy coś w tym stylu, to nie przejmuję się. Gorzej jeśli ktoś mnie irytuje. Mam ochotę rzucić wszystkim co stoi mi na drodze. Dosłownie...
9. Śpisz z pluszakiem? 
Nie. Nigdy nie spałam.
10. Jakie masz podejście do życia?
Sama nie wiem. Co ma być to będzie i tego nie zmienię. Tylko dlaczego otaczają mnie sami idioci, którzy nie umieją myśleć logicznie?
11. Czego nigdy nie jadłaś, a bardzo chciałabyś spróbować?
Suflet czekoladowy! A właśnie, muszę go w końcu zrobić...

Nominuję:
Weronikę http://szkicownik555.blogspot.com/    (Nie ma za co♥ :D)
Agatę http://moja-pasja-agata.blogspot.com/
Tak, tylko dwa blogi. Część osób nie napisała jeszcze posta z mojego poprzedniego LBA. Ponadto nie obserwuję tak dużo blogów.
Pytania dla Was:
1. Rysowniczy ulubieniec?
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
4. Gotujesz, czy kuchnia to nie jest miejsce dla ciebie?
5. Masz rodzeństwo?
6. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
7. Jaką miałaś średnią w poprzednim roku?
8. Ulubiony kosmetyk?
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
10. Wymarzone wakacje?
11. Jaka jest twoja ulubiona ozdoba?

Dziękuję jeszcze raz za nominację! Wybaczcie, że pytania nie są zbytnio przemyślane itd, ale lecę robić obiad. :)
~Amy

Zainteresują Cię:

6 komentarze

  1. Świetny LBA.... Czekam na twoje kolejne rysunki.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się zdarzyło mieć proroczy sen.. śniło mi się, że kot mi umarł, rzeczywiście coś mu było i któregoś dnia wyszedł i już nie wrócił :(
    a LBA fajne, miło mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje <3
    Tak to ja ze szkicownika i fanofbooks jestem jedna osoba xD
    Pozdrawiam!
    Ps mój blog będzie miał niedługo nowa nazwę wiec dam ci znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego jesteś ostatnio smutniejsza niż zwykle? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła, za dużo nauki. Meh, nie wyrabiam.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥