Kolorowanka Tygodnia: Inwazja bazgrołów

20:26:00

Hej wszystkim! :)
Wiem, że posty pojawiają się coraz rzadziej, ale staram się to jakoś ogarnąć. Jak zwykle zwalę na szkołę. Mam nadzieję, że uda mi się napisać kilka postów do przodu. Prawdopodobnie w weekend nie będę zaglądać na bloga. Mam zamiar spędzić te dwa dni wolnego grając i pijąc herbatkę. ♥ Pomimo tego postaram się coś opublikować. Aktualnie pracuję nad takim małym digitalem, więc jeśli go skończę to jutro pojawi się post. Przynajmniej mam taką nadzieję.

Więc tak. Pokolorowałam ten obrazek bardzo dawno, ale zdecydowałam się go opublikować. Nawet mi się podoba i mam z nim związane miłe wspomnienia. Przypominam, że chętnie zobaczę wasze wersje tej kolorowanki! Jak macie to ślijcie na: amyrysuje@gmail.com
PS. Robię pracę na konkurs plastyczny. Jeśli będziecie chcieli zobaczyć to dajcie znać w komentarzach. Może nie zapomnę zrobić zdjęcia. Będzie to portret żołnierza na formacie A3. Trochę mnie to przeraża, bo zawsze rysowałam na A4...
PS.2. 5k!
~Amy 

Zainteresują Cię:

12 komentarze

  1. Fajna ta kolorowanka, ciekawy pomysł miał autor:D oczywiście, Twoje kolorowanie pierwsza klasa :) W co ciekawego grasz? :D Mi tak strasznie brakuje czasu żeby sobie pograć, jak już mam chwilkę czasu wolnego to wolę go wykorzystać na rysowanie. Studia niestety wysysają większość mojego czasu. Choć wczoraj przyznam, zaszalałam i tą godzinkę pociupałam sobie w heroes VII :D Było warto :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rise of the tomb raider. Dla takich gier warto kupić kompa za 3k, bo na laptopie, czy przeciętnej stacjonarce nawet menu nie odpalisz. xD A jeśli chodzi o herosy to była to gra mojego dzieciństwa. Grałam cały czas z bratem.

      Usuń
    2. a to nie grałam :D haha, ja tak samo! w trojkę zawsze z bratem i kuzynką grałam, choć pamiętam nawet i jedynkę i dwójkę xD

      Usuń
  2. Cudownie ją pokolorowałaś, też się zastanawiam nad Inwazją :) Dołączam się do pytania - w co grasz? Bo ostatnio szukam jakiejś ciekawej gry, a wszysko wieje nudą... Z chęcią zobaczę pracę konkursową - jaką techniką ją wykonujesz?
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zwykły portret markery+kredki. Jeszcze nie zaczęłam, bo jakoś nie mogę się za to zabrać. Jeśli chodzi o grę to odsyłam do komentarza wyżej. :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie to pokolorowałaś, tak żywo... :)
    Ja chętnie obejrzę ten portret żołnierza ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to jedna z moich gorszych prac.
      Boję się, że będzie wstyd mi go pokazać wnioskując po szkicu. xd

      Usuń
  4. bardzo kreatywna z Ciebie osoba ;). a co do spedzonego weekendu.. bardzo kreatywnie :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za bazgrołami - poluję teraz na strażników nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałaś słyszeć :P http://nk.com.pl/straznicy-nocy/2281/ksiazka.html#.VyI4q1WLSM8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥