ULUBIEŃCY MARCA

18:33:00

Hej wszystkim! :)
Od dawna chciałam zrobić ulubieńców, ale było mnóstwo pytań...
- Czy to pasuje do tematyki mojego bloga?
- A co jeśli się nie spodoba?
- To chyba nie dla mnie...
Pomimo tego po dłuugim czasie zdecydowałam się na ten post. Na początku miałam całkowicie inne wyobrażenie o nim. Chciałam to zrobić po swojemu. Niestety, gdym tak zrobiła... Nie byliby to już ulubieńcy. Sama bardzo lubię czytać takie wpisy. Wiele razy się zdarzyło, że dzięki nim odkryłam jakąś świetną piosenkę lub gadżet.

KSIĄŻKA MIESIĄCA
Uwielbiam czytać książki. Są dla mnie odskocznią od codziennych problemów, możliwością wejścia do świata wyobraźni... Po prostu chwilą relaksu. Przepraszam, raczej kilkoma godzinami.

Trudi Canavan ,,Prawo milenium- księga druga, Anioł Burz''
Kocham fantasy, a szczególnie książki Trudi. Mam chyba wszystkie.  Jej pierwszy tom to ,,Złodziejska Magia''. Jest równie świetny jak druga część. Pamiętam, że czekałam na jej premierę pół roku, a gdy doszło co do czego... Było tyle innych książek, że przeczytałam ją dopiero pięć miesięcy potem. ;D Nie myślcie, że lubię tylko jeden gatunek! Czasami sięgam po książki Stephena Kinga. Ostatnio kupiłam ,,Bazar snów'' i ,,Martwa strefa''

Tyen naucza magii mechanicznej w Liftre – powszechnie poważanej szkole. Dociera tam wieść, że Raen, najpotężniejszy mag i władca wszystkich światów, powrócił po długiej nieobecności. Nauczyciele i studenci uciekają, gdyż w Liftre uczono zakazanej przez Raena magii, w przekonaniu że ten nie żyje. W jednej chwili Tyen traci dom i cel… Pozostaje mu jedynie złożona Velli obietnica przywrócenia jej cielesnej postaci.
Raen odzyskuje władzę, a wokół wzbiera bunt, Tyen zaś musi postanowić, do czego jest w stanie się posunąć, by dotrzymać danego Velli słowa.
Po pięciu latach spędzonych wśród tkaczy gobelinów w Schpecie w spokojne życie Rielle wkracza wojna. W obliczu porażki i nieuchronnej okupacji wszyscy ze zdumieniem obserwują, jak wrogie wojska wycofują się, a do bram miasta zbliżają się trzy postacie – w czarnych włosach jednej z nich pobłyskują niebieskie refleksy.  Przeszłość dziewczyny z dalekiego kraju i jej magiczne zdolności to nie wszystkie sekrety, jakie mógłby wyjawić tajemniczy przybysz…
Anioł zamierza wrócić do swojego świata i pragnie zabrać Rielle ze sobą.
PIOSENKI MIESIĄCA
Nie wyobrażam sobie świata bez muzyki. Słucham jej zawsze i wszędzie. Niektórzy mogą nazwać mój gust muzyczny dziwnym, ale trzeba pamiętać, że każdy lubi co innego. Muzyka to temat, o którym nie powinno się dyskutować. Nie mogłabym się zdecydować na tylko jedną piosenkę, dlatego każdego miesiąca będą pojawiać się cztery. 

Birdy+Rhodes - Let It All Go



Alan Walker - Faded


Birdy - Skinny Love


Amber Run - I Found


ARTYSTA MIESIĄCA
Bardzo lubię przyglądać się pracom innych osób i mam swoich ulubionych artystów. W tym miesiącu jest to Bokkei. Jej prace są niesamowite! Instagram Bokkei

ŹRÓDŁO
RYSOWNICZY ULUBIENIEC
Pewnie większość z was myślała, że będą to promarkery. Niespodzianka! Moim ulubieńcem jest zdecydowanie tablet graficzny Wacom Intuos Pen&Touch S. Zdecydowałam się na najmniejszą wersję ze względu na poręczność. Poza tym jak dla mnie ten rozmiar jest idealny!

Użyłam go do stworzenia między innymi tego rysunku:

KOLOROWANKA MIESIĄCA
Nie wiem dlaczego, ale w tym miesiącu najczęściej sięgałam po ,,Zaginiony ocean''.


FOTOGRAF MIESIĄCA
Ostatnio trafiłam na fotografkę Kelly Winter. Bardzo spodobały mi się jej zdjęcia. Uznałam, że idealnie nada się do tej kategorii. Link do jej DA.


FILM MIESIĄCA
Zawsze byłam wielką fanką twórczości Tolkiena. Przeczytałam jego wszystkie książki oraz obejrzałam filmy. Postanowiłam odświeżyć sobie trylogię ,,Władca pierścieni'' nie wiem już, który raz...


W następnym miesiącu (o ile spodobał wam się ten post) pojawi się jeszcze jedna kategoria. Komentujcie, oceniajcie i co tam chcecie. 
Masz swoich ulubieńców miesiąca? Napisz koniecznie w komentarzu!
PS. Jeśli chodzi o muzykę to słucham także klasycznej, ale wątpię by komuś się podobała, więc wstawiłam piosenki bardziej... Nie wiem jak to nazwać. xd
PS.2. Wiecie, że w kilka dni wbiliście 2k wyświetleń? Jest już 4k. 
~Amy

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Ja też zrobiłam swoich, miło będzię jak zajrzysz :P
    http://ratilcia-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zajrzę. Dziękuję za dołączenie do czytelników. ^^

      Usuń
  2. Podobają mi się tacy ulubieńcy w stylu Amy :)
    Również lubię Bokkei, bo robi takie... zwariowane prace :) Nie poważne i smutne tylko takie wesołe:)
    Jedyna w blogosferze nie robię ulubieńców miesiąca 0.o ?? Jakoś nie mam do tego pomysłu, może kiedyś:)
    Pozdrawiam!
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że zrobiłam klasycznych ulubieńców miesiąca. xD No właśnie, zwariowane. *.* Też tak uznałam, dlatego postanowiłam to zmienić. Akurat koniec marca, świetna okazja. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Super ulubieńcy :) Filmy najlepsze :D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ta blogerka Bokkei robi niesamowite prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. Czym osiągnąć taką biel (refleksy)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie biała kredka. Na ciemnym papierze super to wygląda.

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥