TUTORIAL PROMARKERY: WŁOSY

21:22:00

Hej wszystkim! :)
Mam nadzieję, że spędziliście święta w spokoju i gronie rodzinnym. Jako, że nic nie rysowałam przez trzy dni, nie miałam pomysłu co napisać. Przypomniałam sobie o tym, że zrobiłam w piątek zdjęcia do tutorialu o włosach. Jest to kontynuacja tego wpisu. Przedstawiłam w nim sposób na kolorowanie skóry. Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy.

Rysunek wygląda tak:

Krok 1
Jako bazę użyłam Mandarin (O277). Kolejny raz powtarzam! Promarkerami trzeba sprawnie kolorować. Gdy będziemy robić to powoli zostaną brzydkie smugi.
Krok 2
Dodałam pasemka Bright Orange (O177).
Krok 3
Jeszcze więcej pasemek. Tym razem to Red (R666).
Krok 4
Powoli zaczęłam wszystko cieniować. Na początek użyłam Burnt Orange (R946).
Krok 5
W miejscach, gdzie powinien pojawić się cień dodałam trochę Cocoa (O535) i czarnej akwarelowj kredki Koh-i-Noor Mondeluz. Rozmyłam ją Bright Orange.
Krok 6
Możecie spokojnie skończyć na kroku 5. Ja uznałam, że lepiej to wygląda z żelopisem Sakura Gelly Roll White.

Możecie pominąć krok 2 jeśli nie macie ciemnego pomarańczowego i przejść do czerwonego. Dajcie znać w komentarzach czy chcecie inne kolory włosów! ^^

PS. Przepraszam, że nie wchodzę ostatnio na wasze blogi, ale jakoś nie mam kiedy... Obiecuję, że wszystko nadrobię. :)
PS.2. Wbiliście ponad 2,5k wyświetleń! Dziękuję♥
~Amy

Zainteresują Cię:

16 komentarze

  1. Świetny tutorial, czekam na kolejny ^-^ Dopiero uczę się nad nimi panować. Na Wielkanoc dostałam zesyaw Promarker Chibi więc coś będę tworzyć... Zrobię też prace na Challenge w końcu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nie mogę się doczekać. Już całkiem o nim zapomniałam! xD

      Usuń
  2. Wow, ja mam za mało Promarkerow aby wykonać włosy (tylko odcienie skory :\)
    Muszę sobie koniecznie jakieś dokupić : jakie polecasz do włosów oczu krajobrazu wszystko tylko nie skory ? Xd
    Mój rysunek 3 promarkerami jest juz wykonany teraz tylko post jest w budowie ;)
    Pozdrawiam !
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo powstanie o tym post. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę twoja pracę! :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci to wyszło. Ja póki co na promarkery jakoś się nie odważyłam. Ale może w przyszłości...
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do czytelników. Ja używam promarkerów od 2014 i uważam, że są warte swojej ceny. Te z pierwszego zakupu starczyły mi na 2 lata, a niektóre jeszcze są sprawne. Zakochałam się w nich od pierwszego maźnięcia. ;D
      Ja także obserwuję.

      Usuń
  4. Pięknie to wygląda! Zawsze lubiłam kolorować, rysować, szkicować. Dobrze wspominam te czasy :) w przyszłości jeszcze wrócę do takiej formy spędzania czasu :)) Obserwujemy wspólnie?
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :) pięknie to wygląda. od zawsze lubię patrzeć na kogoś rysunki bo sama nie posiadam tego talentu :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi powitać nową osobę wśród czytelników. ^^

      Usuń
  6. Świetna notka, coraz bardziej kuszą mnie promarkery xD Podziwiam jak świetnie cienoujesz promarkerami... ;D
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widzę, że coraz więcej osób kuszę tymi promarkerami. ;D

      Usuń
  7. Hej!
    Udało mi się - na blogu jest już notka o wyzwaniu z 3 markerami!
    Zapraszam
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Świetnie ci wyszło. ^^

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥